Vgchartz.com 3.5 vs 5.4.. niet zomaar 500k smokkelen he.. Maar hij verkoopt niet slecht, en men bedoelt ook gewoon in vergelijking met de PS4. Ja eigen schuld? Wat dit mij zegt, is dat MS totaal niet bezig is met Nederland. Maar nog steeds met UK en US
http://www.craveonline.com/gaming/a...te-is-proof-that-1080p-isnt-always-the-answer Of 900p idd het antwoord is weet ik niet...want dan hadden ze de PS4 ook gewoon op 900p moeten laten draaien. Lijkt me toch niet dat Sony 1080p forceert? Raar...je zou denken dat ze dit toch zien tijdens het testen van de game?
Zeg eerlijk je sprong een gat in de lucht bij het lezen van dat berichtje he Overigens meerdere reviews geven aan dat er framerate problemen zijn op beide versies. IGN:
Nee hoor, ik vond het vooral interessant en aangezien dit de VS thread is... Het boeit me allemaal steeds minder. Vooral omdat ik de X1 nog lang niet zal hebben en ik wel vertrouwen erin heb dat dingen beter gaan worden met die nieuwe SKU uiteindelijk.
Bummer.... Kan het ook niet cancelen want krijg het bij een abbo van de PU. Nu mijn hoop vestigen op inFAMOUS.. De 1ste 2 delen enorm van genoten.. Wacht zeker even de reviews af.. Anders gaat de ps3 weer aan met dark souls 2 en castlevania
The Xbox One Titanfall Special Edition Bundle will become available for at retail alongside the release of the Titanfall starting on March 11. Retail price is $499. It will be available in limited quantities in all markets where Xbox One is available. http://majornelson.com/
single digits? :{ de fuck is dit nou weer, als je de 30fps niet haalt doe dan een lagere resolutie! eikels
Bla bla, you win some and lose some, deze titel boeit me lekker toch niet. Thief is een game die ik niet gs spelen. Dus, enough about me. Mbt de game en quality control van de titel, my god who is to blame? Waarom dit zo uitbrengen voor de ps4 of is het niet significant te merken? Zonde voor de ps4 gamers
Denk dat het allemaal gewoon met kennis en tools te maken heeft. Je zag het ook bij Stryder bijvoorbeeld. Net iets mooier op de Xbox. En de reden kan zijn dat het door Double Helix is gemaakt die al gewerkt hebben met de Xbox One met Killer Instinct en net wat meer kennis hebben met dat systeem. Denk als we rond de release van Destiny zitten dat beide versies gewoon strak 1080p zijn en locked 30fps.
Laten we dat maar hopen.... Xbox One heeft al een price-cut.. ik wacht wel op nog een pricedrop en een special edition ofzo.. Lekker wit. Dan zal ik het overwegen om een Xbox One te kopen. Eerst dacht ik JA, ik moet er een, ivm Killer Instinct, maar als ik beelden zie van online dat ze 9/10 Orchid's zelfde riedeltje doen en haast geen moeilijke characters kiezen en dergelijke, dan is de ''Instinct'' een beetje ''gekilled'' wat mij betreft. Voor de Xbox exclusives hoef ik het niet te doen, maar stiekem ben ik toch een beetje jaloers vanwege Titanfall.