Dat is al begonnen. Momenteel Fable 3, over paar weken de volgende. Check je dashboard maar eens onder het kopjes games met gold.
Ach, nu zeur je om het zeuren. Moeten ze het hele schema bekendmaken? Nee, ze kondigen waarschijnlijk op het eind van de maand aan welke games er nu gratis zijn.
Ik zeur niet. Vanaf de reveal is MS alleen maar onduidelijk geweest, en ze leren het blijkbaar nog steeds niet.
Dit heeft er helemaal niks mee te maken. Ze gaan natuurlijk niet aankondingen dat je over 3 maanden Game X gratis kunt downloaden. Dan koopt niemand de game meer tot die tijd...
Ze hoeven ook geen games aan te kondigen, maar ze kunnen toch duidelijk zijn of ze ermee doorgaan, of dat het echt alleen maar tot de Xbone launch is....
Precies, dat ze onduidelijk zijn geef ik MAD gelijk in, maar hier in is het gewoon logisch, oftewel weer lekker ongefundeerd afzeiken. Het is tot de Xbox launch, dat hebben ze wel duidelijk gemaakt.
Moet wel zeggen dat ik de launch line-up van de Xbox One op dit moment sterker vind dat die van de PS4. Nog niet alles is bekend en ik heb meer vertrouwen in de IP's van Sony (het verleden heeft dat wat mij betreft aangetoond), zeker in de toekomst van de console.
Na wat videos gezien te hebben en commentaren te hebben gelezen ben ik het eens met Adam Sessler, de playstation event was gewoon beter, duidelijker, en speelde in de op de fouten die MS maakte. Daarbij is de prijs gewoon pijnlijk, de hardware van de ps4 is iets sterker, en alsnog hoef je minder te betalen dan de X-one. En kom niet aan met geld betalen voor online, want xbox live gold blijft ook gewoon geld kosten. Hoop dat MS nog een model uitbrengt bij de launch van 300 euro met 2 jaar verplichte xbox live abbo, want anders vind ik het gewoon te duur. MS had een toffe presentatie toen ik er na keek, maar Sony deed net alles even beter, al miste ik ook Last Guardian
Waar lees je dat? Dat zou denk ik wel een aardig aantal twijfelaars over de streep trekken. @Leis: Dual Shock, benaming voor Sony's controller.