http://www.vg247.com/2014/02/24/xbox-one-uk-price-cut-is-a-middle-finger-to-early-adopters/ En dit laat gewoon zien dat wat MS ook doet..het lijkt nooit goed genoeg te zijn. Komen ze met die pricecut...is het ineens een 'middlefinger' naar de mensen die zelf besloten hem gelijk te halen.
er zijn altijd zeikende mensen. Had je ook toen de 3ds verlaagd werd. Toen ging er bijna een vierde van de prijs af. Toen kregen mensen nog een compensatie door gratis games van de e-shop. Maar je weet toch van te voren dat als je een console koopt dat die dan later goedkoper kan zijn. En wat scheelt het nou? 30 euro ofzo toch en titanfall.
Heel erg begrijpelijk.... Console is niet eens 6 maanden oud en dan nu al een price cut. Natuurlijk verwacht je dat niet als early adopter, dus kan me er redelijk in bedenken dat ze het dan zo voelen. Hoe "goed" bedoelt het ook van MS is, ze willen gewoon meer mensen triggeren het product te kopen en marktaandeel wat verloren gaat, terug te winnen... Dus hoe "goed" is goed op deze manier? Als het na 10 a 12 maanden een eerste price cut effectief, dan hebben de early adopter niks te klagen...
snap niet dat mensen zeiken. Ik denk dat er weinig mensen 6 maanden willen wachten om 30 euro te besparen. Stel dit wist men al van tevoren. Hoeveel van de early adaptors hadden dan gewacht om die 30 euro in de knip te houden
Het is idd snel; 30 pond én Titanfall is toch bijna 100 euro. That said; dat risico loop je inderdaad als early adaptor.... Als het nou idd 100 euro was én TF...dan had je terecht wat te zeiken. Tis alleen lullig als je er net 1 gekocht hebt.
Interessant. Pas een half jaar uit en Microsoft doet er al 30 euro vanaf. Nu gaat de echte strijd pas beginnen.
Het was je eigen keuze om meteen een X1 te halen. Bij de day edition kreeg je ook een free game. Beetje hypocriet gedrag van mensen die klagen dat ze zich bedonderd voelen.
Vind "30" quid (pond) en Titanfall best een price cut. Bijna elke koper had wel voor deze pakket gekozen, alleen jammer dat dit pas maanden na release komt. Des te meer een reden voor mij on nog langer te wachten met aanschaf. MS zal er alles aan doen om de console aan de man te brengen..
Ja, maar dat zijn de early early; de pre-orders. Alles erna heeft geen game*. *zolang de voorraad strekt