1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

1. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Tja die chaos is nog erger op de pc dus voor die hoeveelheid players hoef ik het niet te doen. Begrijp me niet verkeerd het zal best erg leuk zijn. Maar zo'n upgrade van 32 naar 64 man is echt geen reden voor mij om nu een PS4 of Xbox One te kopen. Dat zou ik echt doen voor exclusives die eruit springen. Zoals ooit bij mij dat Destruction Derby voor de Playstation deed om een voorbeeld te noemen. :)

2. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
  3. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
  4. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.948
    BF4 is anders dikke poep op de 360 of ps3 dus daar heb je echt wel een next gen voor nodig.

5. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    en ik heb zo'n vermoeden dat Watch Dogs enzo ook niet smooth gaan lopen op de oude gen.

6. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Coming late to the party I see... :+

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  8. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Zal best, maar ik speel geen Battlefield meer. Komt wel weer een keer maar op dit moment mis ik Battlefield helemaal niet op de 360. :)

Zolang straks Dying Light maar goed draait op de 360 ben ik een blij man haha

Laatst bewerkt: 26 feb 2014
  9. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    En als dat niet het geval is :p? Moet overigens wel lukken denk ik (zal het op de nieuwe consoles alleen mooier zijn of beter fps)

10. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Haha nou ik verwacht niet teveel van Dying Light want Techland staat nou niet echt bekend om optimalisatie en goed programmeer werk kijk naar de Dead Island series. Maartoch gameplay boven grfx, als het ongeveer als Dead Island draait is het voor mij oké. Maar niet zoals Crysis 2 want daar merkte ik echt dat het te zwaar was voor de 360.

11. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Kleine grafische upgrade ?
    Dat is een grap neem ik aan.

Ik moet er niet aan denken om nog op die last gen te moeten spelen.
    Daar was ik 1,5 jaar geleden al klaar mee.

Laatst bewerkt: 26 feb 2014
  12. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja dat komt omdat MS al 2 jaar geen toffe games heeft gebracht 8)

En inderdaad, een kleine grafische upgrade is echt overdreven. Tis wel echt een dikke upgrade

13. Dribble

Dribble Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Op een bepaald moment koop je toch een next gen console? Ik begrijp niet dat je die aanschaf niet nu maakt zodat je de beste game ervaring hebt en een nieuwe game collectie opbouwt. Ik zou niet games op mijn 360 willen spelen terwijl ik ze voor hetzelfde bedrag op de ps4 kan spelen.

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

14. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Dat ook.
    Ben echt toe aan nieuwe frisse IP´s zoals Titanfall en in mindere mate PvZ Garden Warfare :D

15. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik heb zelf nog zat games om te spelen op mn 360. Sowieso Gears 3 mp nog. Maar heb wel een PS4 staan en hoop gewoon snel op een release date voor QB en meer info over Halo

16. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Die sales en games with gold zorgen bij mij voor een behoorlijke backlog nog op de 360 :p lekker voor een dubbeltje op de eerste rij. Als de keuze echter te maken valt, ga ik toch wel voor next-gen aangezien dat altijd beter uit de verf zal komen.

17. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Meh, Xbox360 en ps3 ben ik echt wel klaar mee. Heb een behoorlijk backcatalog voor de 360, maar eerlijk? Totaal geen zin meer. Alleen voor Borderlands 2 wil ik nog moeite doen. De rest kan me gestolen worden en Xbox is al sinds de release van de ps4 niet aan geweest om überhaupt te gamen. Laat staan de ps3, die heb ik zelfs uitgeleend.

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ben ook klaar met last gen. Gewoon ook qua hardware, het was tijd voor een upgrade.

19. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Heb precies hetzelfde, ik heb met veel plezier Fable nog even uitgespeeld (al vond ik het grafisch niks :+) en zou daarna deeltje 2 nog even spelen of Dante's Inferno en dat is er nooit echt van gekomen. Nu hou ik gewoon m'n 360 maar ik zal hem waarschijnlijk niet vaak aanzetten om op de gamen.

20. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.948
    Ik ben dan denk ik echt de enige die echt nog totaal niet op de next gen loopt te wachten. Heb zat fun op mn 360 nog.

Deel Deze Pagina