1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Zou wel triest zijn als dat straks niet het geval is, want wanneer er wordt gezegd...1080p denkt iedereen gelijk 100% 1080p/native. Dus dan zou dat best triest zijn als het straks upscaled is. Niet dat ik me er nog druk om maak. Game ziet er lang niet gek uit ook...niet verwacht.

Nee hoor, vermaak me ook super met 360. Onlangs nog Overlord 2 bij de sales gehaald, Azura's Wrath, Darksiders 2 enzovoort. Daarnaast nog plenty aan retail games op disc uit te spelen. :)

2. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Lijkt het op.

Na 8 jaar naar het zelfde kastje, controller en dashboard te hebben gekeken heb ik het wel gezien.

3. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik vind de 360 nog steeds wel prima, maar niet om games voor 60 euro voor te halen.

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Nee hoor. Ik speel nog met plezier op de vorige gen. Met meer plezier zelfs dan op de current gen.

Aan het genieten van GTA V en Beyond 2 Souls. NFS, KZ en TR def ed vind ik allemaal maar mwoah. Resogun was eventjes erg leuk.

Wat dat betreft vraag ik me af of ik niet gewoon beter 200 euro meer had moeten uitgeven en een kleine maar krachtige steambox in elkaar had moeten zetten.

5. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Ook ik vermaak me nog prima met m,n 360

En ik ga denk ik toch voor een andere Pc!

(speel ook nog wel eens een Flight sim!)

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik zie mezelf de komende maand ook meer op m'n 360 spelen dan op m'n ps4

maar dat is gewoon omdat South Park en Dark Souls II niet voor next-gen uitkomen

en er de komende maand qua games op de ps4 alleen Infamous me half interesseert

7. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Hier hetzelfde, zit ik ook aan te denken.

@X-Junk
    Dat stond tussen haakjes want kijk naar AC Blackflag, dat is dus zeer zeker wel een kleine grafisch upgrade en een hele matige poort. Daarom heb ik die dan ook gewoon op de 360. Ik leg tegenwoordig ook allang geen 60 euro meer neer voor een game, en vermaak mij nog prima met Games with gold en simpele spelletjes als Toy Soldiers.

@Dribble
    "Op een bepaald moment koop je toch een next gen console? Ik begrijp niet dat je die aanschaf niet nu maakt zodat je de beste game ervaring hebt en een nieuwe game collectie opbouwt. Ik zou niet games op mijn 360 willen spelen terwijl ik ze voor hetzelfde bedrag op de ps4 kan spelen."

Dat heb ik toch gezegd? Het ontbreekt aan goede, leuke exclusives die voor mij het kopen van een next gen console rechtvaardigen. Op dit moment dus niet… er is werkelijk waar geen enkele game op dit moment die mij maar ook iets doet op de next gen. Dat was wel anders bij de 360… en bij de Xbox 1 waar ik toch wel meer over te spreken was.

8. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Ik speel voor 90% op mijn PS4, 8% op mijn PS3 en 2% op mijn 360, ruw geschat. ;)

9. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Speel 100% op mijn PS4 al is dat de laatste tijd ook niet bijster veel. PS3 is al afgesloten en opgeborgen en dat zal ook zo blijven tenzij The Last of us en Beyond nooit op de PS4 gaan uitkomen

10. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Onder dat motto heb ik hem ook gekocht. Vroeg of laat koop ik hem toch wel en nu kan ik er zo lang mogelijk gebruik van maken. Sindsdien is de iig 360 niet meer aan geweest.

11. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Ik heb op mijn PS3 nooit een Plus abbo gehad maar nu ik die voor de PS4 wel heb kon ik ineens allerlei games op de PS3 proberen (Bioshock Infinite bv.)

Dus die PS3 staat ook nog weleens aan.

De 360 gaat eigenlijk alleen nog aan voor een XBLA of fighting game.

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  13. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Waarom lijkt de PS4 versie zo vervaagd?

14. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    PlayStation is altijd al flets geweest, maar hier gaat het richting verwassen. Maar de Xbox One is nog slechter vind ik. Totaal verneukt contrast, veel te donker allemaal.

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    standaard output die je van de PS4 captured ziet er lichter uit dan bijv de capture van de One (die altijd veel donkerder is)

maar dat wil niet zeggen dat de game er bij jou thuis ook flets uitziet, dat hangt immers ook weer af van je tv instellingen

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Weet ik niet. One is ook aardig donker maar misschien brightness wat omhoog zetten. Last gen ziet er helemaal niet uit. Ben benieuwd naar de DF verdict. Heb het gevoel dat het gewoon een aardig slecht ontwikkelde game is. Hoorde ook wat problemen over de fps.

17. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Als je de Xbox One versie zelf lichter maakt, wordt het zwart misschien minder zwart met iets meer detail. Maar dan wordt de rest te licht en krijg je geheid een waas...

18. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Denk dat dat wel meevalt. 360 was toch ook altijd donkerder? Bij een game als Thief vind ik dat trouwens fijner dan dat fletse. Bij het filmpje is het alleen wel echt té gewoon.

19. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Jup, 360 is ook donker en dieper qua kleur. Maar als je hier de vergelijking ziet lijkt het wel heel erg donker. Je ziet amper de details nog en da's best zonde.

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Lees net dat je RGB op limited moet zetten en het zwarte dan weg is.

Deel Deze Pagina