Klopt, je tv kent over het algemeen geen full rgb (0-255), maar limited rgb (16-235). Door je console op full rgb te zetten krijg je het zogenaamde 'crushed blacks' effect waarbij je in de donkere gedeeltes geen details meer ziet. Er waren ooit wat issues op de X1 met de rgb-settings. Dunno hoe dat nu zit: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=722069 Overigens zijn vergelijkingsvids waarbij wordt geklaagd over washed out colors etc vaak niet representatief. Zoals Delphiki aangaf; het hangt af van je tv-instellingen. Ook bij de ps3 was het vorige gen een veel gehoorde klacht, 1tje die je simpelweg kon verhelpen door wat te pielen met de settings. edit: De x1 lijkt er met Plants vs Zombies weer een leuke exclusive bij te hebben. De PS4 begint flink achter te lopen imo: http://www.eurogamer.net/articles/2014-02-27-plants-vs-zombies-garden-warfare
Jep, mag er morgen mee aan de slag. En ik denk als je het over een jaar vergelijkt dat je ongeveer gelijk aantal exclusive games heb tegenover elkaar. Geen zorgen
Valt wel mee toch. Is een arcade game (5 mappen maar geloof ik ook) De PS4 heeft zat indie games die niet op de xbox uitkomen.
denk dat er een beetje een gaatje gaat vallen waar Driveclub en Planetside hadden moeten zitten.. maar dat duurt helaas allemaal langer dan gehoopt Niet dat ik nou op Driveclub zit te wachten (wel op Planetside) die heeft al wel een nieuwe datum gekregen? dacht dat dat ook weer een TBA verhaal geworden was
de pest met al die indie studios is dat ik nooit kan onthouden wie wat ook alweer maakt behalve the Behemoth dan, die ken ik natuurlijk wel
Wolfenstein in 1080p op Xbox One Angela Ramsey, verantwoordelijk voor PR bij Bethesda Studios, heeft bevestigd dat Wolfenstein: The New Order op Xbox One, net zoals de PlayStation 4-versie, volledig op 1080p en 60fps draait. “The Xbox One version of Wolfenstein will run at 1080p/60 fps.”, aldus Ramsey. Wolfenstein: The New Order zal vanaf 23 mei in de winkels liggen.
10 heb ik begrepen. Het is een timed exclusive waarschijnlijk, maar Popcap heeft laatst gezegd niks te melden te hebben over een PS4-versie.
Maar dat zeiden ze volgens mij ook niet toen ze de PS4-versie in 1080p aankondigden, toch? Vandaag de dag gaat iedereen van Native uit als er 1080p gezegd wordt..zou laaaaaame as fuck zijn als het ineens 720 of 900 upscaled is.