Toch raar dat dit gewoon niet voorgekomen is bij de andere games.. zou het dan toch aan de ontwikkelaars liggen??
Het fanboyism begint echt trieste gestalte te krijgen. Hou er gewoon mee op joh. Een 'strijd/vergelijkings' thread is prima. Telkens als een stel simpele zielen alleen maar plezier halen uit slecht nieuws van de andere kant zegt meer over jullie dan over de consoles.
BF4 campaign had het toch ook bij bepaalde stukjes? Dat textures wazig eruit zagen en op X1 weer scherper? Ik kan me nog vergelijkingspics herineren. Daarnaast is er ook LEGO Marvel die scherpere textures heeft hier en daar. Maar afgezien van deze drie dus...is het iets unieks idd. Ik vind het jammer dat Thief zo eruit gekomen is qua graphics dan. Had graag indrukwekkende lighting effecten gezien. Eigenlijk is het dus gewoon een high res PS360 game qua graphics?
Mijn bericht was niet op dat filmpje dat veels te vaak gebruik wordt gericht, maar op jullie berichten keer op keer.
Ik heb het over al het fanboy gedrag. Ja ik kan uit deze thread blijven en ja ik kan het negeren, maar ik deed dat al telkens en nu begint het gewoon een lichtelijk kansloos te worden. Het heeft gewoon niet zoveel zin om ermee door te gaan en zeker niet op een manier zoals dat nu gebeurt. Ok, back to ignore-mode
Murdered: Soul Suspect PS4 runs at native 1080p Square Enix and Airtight Games have confirmed that the PlayStation 4 and Xbox One versions of Murdered: Soul Suspect will both run at a native 1080p. Speaking with GameSpot, Matt Brunner, Airtight’s Chief Creative Officer, said, “We’re trying to keep a consistency across all the platforms.” Square Enix’s Naoto Sugiyama then confirmed that both PS4 and Xbox One editions of the supernatural thriller output in native 1080p. Unfortunately, Wii U owners are being left out in the cold, with the game skipping Nintendo’s latest home console. “In all honesty, all the Wii U games I've ever played, the only good ones are the ones that are made specifically for [the Wii U]. And this just doesn't fit," explained Brunner. Due for release in June for current and next-generation systems, Murdered: Soul Suspect sees players controlling recently-deceased cop Ronan O’ Connor, as he attempts to solve his own murder from the afterlife.
Ben vooral benieuwd hoe de game gaat uitpakken. Ik juich Square Enix toe met het komen van een nieuwe IP, maar het is toch altijd afwachten of het iets wordt. Ik vind het hele idee van de game wel erg tof.
ik ben zelf ook lange tijd een van die personen geweest maar ik moet zeggen dat het mij eerlijk gezegd niets meer doet die hele fanboy console war. Ben het met je eens dat het gewoon bij vergelijkingen moet blijven en ook met nieuwsberichten die er daadwerkelijk toe doen. Niet met een filmpje wat rechtstreeks van fanboy page misterxmedia komt. Je krijgt hierdoor enkel alleen maar haat reacties naar elkaar.. Heb daarom ook maar expres niet op zo een treurig filmpje gereageerd. Hou het gewoon op nieuwsberichten zoals gister met Thief dat zijn interessante discussie punten en niet zo een filmpje van zo een Oostenrijkse mongool met een slecht kapsel en een snorretje.
Gaan we ons nu druk maken over dat filmpje? Hij is grappig voor beide kanten. Wat je ook ziet in de reacties.