Omdat " Jullie " bijna allemaal blind aan het staren waren naar 1080p 60fps van Killzone. Als ik mij niet vergis? Tja, waarheid komt toch iets harder aan, dat ook Sony de shit nog niet onder controlen heeft.
Ik hoef niets te roepen, fanboys blijven een fanboy. Dat was ik ook 10 jaar geleden, maar ik ben volwassen geworden Het maakt mij totaal niks uit welke console krachtig is, de PS4 is ietsje krachtiger maar het verschil zie je niet zo snel. Maar wat ik grappig vind is dat de kinderen hier maar wat roepen...
Weet niets over PS fanboys hier, maar volgens mij zijn het de Xbox "fanboys" die het hardst willen dat de PS faalt en bij elk negatief nieuwtje een smile op hun gezicht krijgen
Met alle respect aan de mensen van MGS en aan fans, volgens mij ligt niemand wakker dat MGS op de PS4 mooier uit ziet... ik zeker niet want ik vind het een k** spel... dat is mijn mening. Zolang de developers de SDK van Xbox One niet onder de knieƫn hebben zal de Xbox One 720p/900p draaien, dit is geen schande.
Ik heb zelf een Xbox One en ik ben er heel blij mee, niemand kan tegen mij zeggen wat ik moet halen want het is mijn keuze. Iedereen koopt een console om mee te gamen, mensen zoals jij maken zich druk om alles... dat vind ik een fanboy actie (Je moet het zelf weten). Maar mensen moeten gewoon genieten, als jij de PS4 beter vind... mooi toch? en als iemand anders de X One beter vind dan laat je hem toch lekker genieten?
Precies, en dat is ook zo. Ik vind de PS4 beter, krachtigere console, meer action adventure games die ik beter vind. Daarentegen heeft MS Halo en Gears, de enige console mp games die ik speel. Dus die Xbone komt er wel en ik wil ook gewoon dat dat ding het goed doet, itt tot sommige mensen hier, ik noem geen namen, word ik niet blij van negatief Xbox nieuws zoals andere dat wel worden van negatief PS nieuws Wat ik wel echt niet meer heb zoals jullie, is dat blind vertrouwen in MS en dat het wel goed komt.
Natuurlijk heeft de beide consoles wel iets... Ik heb een Xbox One gehaald omdat ik altijd al een Xbox heb gehad, puur omdat ik van Halo hou... Gears Forza etc... Ik heb een PS3 gehad voor GT5 maar teleurgesteld en ik moet eerlijk zeggen dat PlayStation console zelf me niet aanspreekt... dat is mijn mening. Mensen moeten elkaar respecteren en niet gaan provoceren, heeft geen zin.
Helemaal mee eens. Er zal zo wel weer iemand komen die van enige nuancering niks wil weten, en gaat vertellen dat als het je niet bevalt je niet in dit topic moet komen. Blijkbaar is dit topic vervallen tot de "volwassen" versie van de schoolpleinen "discussie" die je vroeger had tussen Nintendo en Sega fanboys. Dit topic was interessant voordat de consoles er waren. Maar blijkbaar zijn er mensen die een soort validatie willen zien van hun aankoop, en dan gaat het er vooral om wat de andere console mist/fout doet etc.
Ik geef het alleen aan... ik reageer niet altijd maar wat voor onzin ik heb gelezen is erg lachwekkend... vind je niet?
Het is gewoon jammer dat die onzin altijd van dezelfde paar personen komt terwijl de rest wel "moeite" doet om op een normale manier te posten
Als jij op Gears of War zit te wachten, kan je lang op wachten. Hij zal ergens in 2016 uitkomen. Halo 2 A 2014 / Halo 5 2015 / Gears of War 2016.