Haha dno man. Jij wilt TF spelen dus prima. Ik niet per se, ik wil Halo en QB (waarschijnlijk). Dus ik wacht zelf nog even voor een Nederlandse release.
Ik denk dat we vanuit kunnen gaan dat de Xbox One hier in Nederland eind november in de winkels liggen.
Je snapt toch wel dat ik met geen enkel bericht serieus ben he . Doe je ding zou ik zeggen! Zie je wel verschijnen met een nieuwe gears
Het echte grote verschil gaat nog wel komen, dat de PS4 een krachtiger console is dan de X1 is een feit. Het is een kwestie van tijd voordat je daadwerkelijk een groot verschil gaat zien. Maak je geen zorgen.
Groot verschil? Nee. Een verschil? Ja. Komisch is het wel. Word je gewoon voorgelogen over een resolutie... Denk niet dat dit nieuws bij Killzone blijft. Ach, kan gebeuren
Precies, Guerilla heeft zelfs nog voor de release aangegeven dat de framerate anders zal zijn bij de MP.
Nee daar maak jij jezelf ook totaal niet schuldig aan he. Hoe het er hier aan toe ging na de E3 t/m de X1 release.... De Xbox komt er nooit in blabla. Idd mensen roepen maar wat. Alle PS4 owners waren helemaal overtuigd van hun console, maar die geluiden hoor je steeds minder. Alles zal wel zo ze redenen hebben.
Ja en Nee het is niet aan de grote klok gehangen en het werd in veel reviews voorgespiegeld alsof het 1080p60 zou zijn (wat het dus absoluut niet is) maar Killzone is gewoon een brakke haastklus geweest, dat merk je aan alles Ook in de SP ze geven wel de illusie van schaal maar er is geen AI, geen echte vrijheid, de mappen zijn stiekem erg lineair etc etc allemaal tekenen dat de game gewoon in de helft van de tijd gemaakt is is niet erg want er moet nu eenmaal wat te spelen zijn op release en je kan Guerilla niet kwalijk nemen dat ze overal de kantjes vanaf hebben moeten lopen om op tijd klaar te zijn, maar goed is het niet
't Is ook een voorbeeld van hoe iedereen elkaar gewoon napraat zonder echt te onderzoeken of iets echt zo is. Want tja iedereen kan met het blote oog zien of een game 1080p Full HD is of een andere resolutie heeft niet waar? Meest erge is dat de meeste gamesites ook geen moeite hebben gedaan om te onderzoeken of het echt klopt en van DF is het helemaal erg dat ze er niet echter zijn gekomen. Zij zouden toch de zogenaamde experts zijn, want als het op DF staat dan is het toch waar.
Niet als ms hun plannen had doorgezet nee. Sindsdien zijn meeste ps owners geïnteresseerd in beide consoles omdat wij niet zo merk gebonden zijn. Das een heel ander verhaal. Jij en Leis zijn koplopers Xbox fanaten hier en van een heel ander niveau en worden helemaal happy van negatief ps nieuws. Vertel me alsjeblieft meer over mn Xbox haat terwijl mn kamer vol staat met Gears of War merchandise.
Het is ook wel sneaky van uitgevers en je ziet dat niet alleen bij Killzone als er verschillende resoluties zijn tussen SP en MP zie je altijd dat de meest rooskleurige overal genoemd word ik moet zeggen ik ben nu wel zo benieuwd naar hoe die blur er uitziet dat ik geneigd ben om de MP even te gaan spelen Maar ik denk dat ik liever 720p60 zou hebben dan een nep 1080p met die blurry word zodra je beweegt En als je stil staat is het ook echt wel 1080p hoor, alleen de fill rate is door de helft omdat ze er 2 frames over doen om het hele beeld te vullen maar de resolutie is wel 1080 op je scherm, alleen niet per frame
Het verschil is dat ik er voor uit kom ten opzichte van anderen dat ik idd een X1 fanaat ben. Aan de andere kant is het meer een actie reactie spel wat gespeeld wordt. Niet zo raar als je ziet hoe sommige hier over de Xbox/MS denken/dachten en ook vervolgens hun Ps4 de hemel in gaan prijzen. MS was zeer slecht bezig, maar ik heb altijd vertrouwen gehouden in de Xbox en MS. Ze hebben daarvoor te veel sterke consoles en uitstekende games gemaakt om ze direct af te schrijven. Mensen gingen blind mee in de haat die op dat moment heerste. Jij was geen haar beter als ik en Leis
Naja je moet het een beetje als Ryse zien denk ik goeie tech demo en je kan er mooie trailers van maken want het levert wel mooie plaatjes op maar qua gameplay totaal niet interessant want het is gewoon erg beperkt en voelt maar half uitgewerkt Een echte launch game dus
Vergelijk me aub niet met jullie. Ik haat niks. Ik heb gewoon niet dat blinde vertrouwen in MS. Ik stond dag 1 te springen in mn kamer toen Kinect uit was. Nou, een van de slechtste aankopen ooit.