Als je wat meer wilt uitgeven zijn er nu ook al prima kaarten te koop http://tweakers.net/nieuws/94655/amd-introduceert-de-radeon-r9-280.html zijn nog steeds erg betaalbaar, maar verbruiken wel wat meer. Die nieuwe Maxwells zitten op 60W
Enige vervelende is dat ik met alleen een PC geen shooter oid meer ga spelen. Ik kan dat echt niet met een muis en toetsenbord
Wat maken jullie je druk zeg. Zo lang de console werkt is er niks aan het handje. Ik verwacht heel binnenkort een aankondiging van release date in NL.
We weten het wel, je bent een Xbox fanboy eerste klas. Je hebt jezelf ondertussen wel bewezen. MS weigert consoles te repareren, en heeft vooralsnog geen release datum voor de One. Oftewel, geen uitzicht op reparatie van geïmporteerde One's. Echt belachelijk van MS dit.
Het gaat gewoon nergens over. Ga dan niet als bedrijf melden dat je garantie bied zodat velen een One importeren om vervolgens de boel weer om te draaien. Zul je net zien dat de mijne het begeeft...
Tja, zo moeilijk doen. En als MS nog moeilijk aan het doen is Rechtstand verzekering inschakelen gegarandeerd, dat ik het voor elkaar ga krijgen. Sowieso, maar dit was toch al duidelijk? Anders was ik wel voor een andere console gegaan.
Het hoort niet zover te komen!! als ik dit van te voren wist had ik die X1 geweigerd. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Zoals ik al eerder aangaf is het bij MS nu al het zoveelste slechte nieuws in al die tijd. Geduld houdt gewoon op en ik ben een beetje klaar met vergeven. Het zal vast geen probleem worden, mocht je xbone kapot gaan. Dat denk ik niet, maar MS maakt er gewoon echt een zooitje van en het irriteert mij mateloos.
Wat een zwaar kansloze, zwakke en genaaide actie. Gaat er niet om dat het aantal defecten meevalt maar het gaat om het idee. Best case scenario is dat ze zich voorbereiden voor een naderende launch. @Leis: Dat weet hij zelf ook wel, je hoeft niet altijd MS te verdedigen..
Ja ik zou het ook aan de TV hangen. Ik wil gewoon lekker relaxt gamen. Probleem met controller is dat je zo erg in het nadeel bent tov de keyboard en muis mensen nee dankje. Maar met indie games, goedkope prijzen en het feit dat ik zelf mijn 'console' kan samenstellen zorgen er wel voor dat ik het als een serieuze optie blijf beschouwen. Nu eigenlijk des te meer. Oh en Dungeon Defenders 2 gaat alleen voor de pc uitkomen en die móet ik spelen (maar daarvoor heb ik geen goede pc echt nodig)
Zit nu eigenlijk wel een beetje op het punt onderhand dat ik zoiets heb dat Msoft het met al z'n zooi kan bekijken. Is de zoveelste fuck up met de Xbox One hier in NL. Er zijn grenzen en daar zijn ze nu echt dik overheen gegaan. Is zo'n keiharde middelvinger naar de Nederlandse Xbox gamer.