We zullen afwachten, maar volgens mij is DX12 niet voor ps4 beschikbaar. Als het wel voor de xbox one is dan kan het nog wel is intressant worden.
Las hier op het forum dat gamers ontslagen worden in carreer mode omdat ze te veel zouden schelden. In fifa 14 dan.
Maar als dit de resolutie gaat worden van de meerderheid aan X1 games...dan is dat wel ok. Het verschil tussen dit en 1080p is lastig tot niet zichtbaar IMO. Misschien dat die nieuwe SKU voor betere dingen gaat zorgen nog....time will tell.
Dat is niet oke. Maar komt wel goed. Als de frames maar oke zijn. We hebben het bij Thief gezien. Allemaal leuk en aardig 1080p maar als je frames droppen is het ook kut.
precies als ze de stabiele 30 al niet kunnen halen doe dan maar een mindere resolutie echt bagger eigenlijk 1080p60 was waar we op hoopten maar 30 halen met 1080p is blijkbaar al teveel gevraagd in veel gevallen
Nee, het is triest dat iedereen elkaar loopt af te zeiken. Wat heeft dit überhaupt met mijn leeftijd te maken? Staat hier uiteraard helemaal los van. Als je zo graag mijn leeftijd wil weten, kijk gerust even in mijn profiel.
Sommigen zijn volgens mij ook een paar keer op hun achterhoofd gevallen toen ze klein waren heb ik het gevoel als ik afga op de berichten. Het is inderdaad het leukste topic dit Die gespot topics waren al geniaal, maar dit is beter