Een wat mindere week voor Sony. - 50 man eruit bij SSM, en nieuwe IP gecancelled. - Jack Tretton eruit bij SCEA - Amy Hennig weg bij Naughty Dog. Alleen van het eerste punt merken gamers waarschijnlijk iets, maar toch.
Vind het vooral jammer van Jack en Amy, beide weg bij Sony. Voor Amy zijn er iig goede vervangers, maar voor Jack ben ik benieuwd wie dat wordt.
Je koopt vaak gewoon direct alles, dus dan moet je bij beide consoles diep in de buidel tasten. Voor dé echte fans maakt die € 100,- geen verschil, voor de twijfelaars misschien wel weer.
Ik heb ooit volgens mij iets van +/- 500/600 gulden (?!) voor een Dreamcast betaald omdat ik hem direct moest hebben. Zou ik never nooit doen met de Xbox One!
een koopje vergeleken met de PSX, Saturn, 3DO, Neo-Geo, Ps3, Ps2 ,.. eigenlijk vergeleken met bijna elke console zelfs de NES was bij launch in NL volgens mij 600 gulden voor de SMB/Duck Hunt bundel
Ja ik kan het mis hebben is lange tijd geleden kan ook meer zijn geweest Alleen datzelfde bedrag alleen dan in euro's neertellen voor een Xbox One zie ik mijzelf niet doen al helemaal nu niet. Dreamcast
Was dat niet gewoon een tv-bril? Ik snap nog steeds die VR hype niet, ik ben bang dat ik kost misselijk ga worden... al heeft dat ook te maken met het feit dat ik niet scherp kon kijken met een google glass.