Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Oh dat absoluut. Ik kijk erg uit naar hun game onthullingen en qua dat zijn ze sowieso de goede kant opgegaan. No bad words about that.

2. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja ze doen hun best voor de landen waar de console is uitgekomen, maar vergeten totaal om te kijken naar de landen waar hij niet is gereleased. Dat vind ik een kwalijke zaak en ook wel typisch MS.

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Met de 360 waren ze uitstekend bezig voor NL, maar genoeg andere landen moesten ook wachten toen toch? We hebben echt pech dit keer...fucking lomp gewoon. Een heeeel klein stukje communicatie is al teveel gevraagd.

4. Ron76

Ron76 GT: Ron D Core

Leuk Bevonden:
    144

Spreek je uit ervaring? Ik heb ook een probleempje gehad met m'n X1, maar MS Duitsland was uiterst behulpzaam terwijl ik hem niet eens daar gekocht had (gekocht bij Amazon).
    Ze deden er ALLES aan om mij te helpen, opsturen bleek uiteindelijk niet nodig, maar zelfs aan een oplossing om hem op te pikken dachten ze mee!

5. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik heb het over hoe ik het ervaar ja ;) duhhh. maar nee, ik spreek niet uit ervaring. Ik heb namelijk door de berichten vorige week mijn xbox gecanceld :)

6. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.946
    Dat de One hier is uitgesteld wegens Kinect lijkt me inmiddels wel totale bullshit. Dat er te weinig exemplaren zijn om hem in meerdere landen uit te brengen ook. Er is denk ik gewoon een een of andere regel of wetgeving waardoor MS de One hier niet uit kan brengen.

7. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Tuurlijk, want productie of lokalisatie zou inmiddels wel rond moeten zijn. Ze lopen gewoon ergens op vast in NL.

8. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Privacy kan het niet zijn toch mbt de kinect? Nederland doet daar namelijk vrij makkelijk over. Ze plaatste notabene overal van die camera's in steden tegenwoordig.

9. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Nou, daar zeg je wat... ik gebruikte laatst Norton Mobile en die werkte maar half vanwege de wetgeving in NL.

10. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.946
    Denk dat het met die televisieshit te maken heeft.
    Iig iets. En ik denk dat het nog superlang gaat duren alvorens die shit is gefixt zodat MS hem kan uitbrengen. Het zal me dan ook niet verbazen dat dat ding hier nooit komt.

11. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Kan ook zijn dat M$ met de productie van de Kinect problemen heeft.
    Ipv door bundels verkopen zonder dat ding , hebben ze de hele levering maar op een laag pitje gezet.

De productie van Sony loopt ook niet optimaal maar ze hebben begin maart wel 6.000.000 PS4's verkocht.

Ziggo heeft een paar XOne's gekregen om te kunnen testen maar heeft dit nu ook op een laag pitje gezet vanwege het uitblijven van een releasedatum in Nederland.

12. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    De X1 gaat echt wel uitkomen in NL.
    Dat hebben ze zelf gezegd.

13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    En wa MS zegt is altijd waar :+

14. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Haha. Maar dat ding komt sowieso

15. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Waarom zou de televisieshit de reden zijn waarom de XOne niet in Nederland wordt uitgebracht ?
    In Brazilie kan je de XOne ook normaal kopen.

16. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.946
    Wat moet anders de reden zijn?

17. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    They dont give a f___

18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ze hebben ws gewoon een keuze gemaakt: een aantal grote markten volop bedienen of alle markten iets minder bedienen. Ze hebben gekozen voor de grote markten. Daar ondervinden wij nu de last van.

Echter Sony die een andere keuze heeft gemaakt krijgt het ook niet voor elkaar om al zijn klanten te bedienen. Het voelt alleen wat minder zuur.

19. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Misschien zijn ze wel boos omdat er Nederland nog >1.000.000 pc's werken met XP :+

20. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Klopt. Want bij Sony is het een kwestie van geduld, 3-4weken wachten en je hebt em.

Deel Deze Pagina