Dat was meer in het algemeen bedoeld, niet op één persoon gericht. Ik heb het bewust tussen '' gezet omdat ik eigen lijk helemaal niet meedoe met het hele vs gebeuren, maar vond dit toch wel opvallend.
Dit. en dat vind ik meer dan genoeg downgrade hoor. Game ziet er echt last-gen uit qua belichting en gezicht nu. Blegh
Ik zie geen downgrade? Sterker nog, sommige pics bevatten zelfs nog meer details. lijkt meer op een verschil tussen overdag en zondsopkomst/ondergang ofzo.
Wel degelijk een downgrade. Niet zo insane als Watch Dogs, dat dan weer niet Maar kijk eens naar de Field of View. De focus ligt bij de retail versie echt meer op de karakters waardoor de achtergrond niet "scherpgesteld" word. Oud trucje om rekenkracht te besparen. Met de kleuren is niks mis. Minder scherpte is vanwege de dofheid die over de screenshots lijkt te zijn gekomen. Kan ook te maken hebben met lagere kwaliteit textures. Hoe dan ook, game ziet er nog steeds prima uit
Bij die Infamous screens lijkt het haast wel een vergelijking tussen current-gen en last-gen, wat uiteraard niet eens mogelijk is... Hoeft alleen maar naar de schaduwen te kijken en je weet al genoeg!
Ik sta ook een beetje te kijken van sommige reacties, want zo'n groot verschil in detail en graphics zie ik niet. Ik vind de nieuwe kleuren echter wel lelijk. De maker beweert nu dat er sinds E3 geen grafische downgrade is geweest.
Ik ook niet. Het lijkt meer een kwestie van belichting. Maar wellicht zit ik er volledig naast. Tegenwoordig hoor je als dev natuurlijk wel je game flink te downgraden
Ik zie wel een verschl. Vooral bij het 3e plaatje zie je op de jassen geen schaduw meer en ook minder detail. Alhoewel het lijkt alsof de nieuwe screens meer gecomprimeerd lijken.
Dat inderdaad wel. De texture van de jas is duidelijk minder scherp. Het is afwachten tot de echte game uit is en dan zullen we zien of het puur gecomprimeerde screens waren. RESIDENT EVIL 7 EXCLUSIVE TO THE XBOX ONE(Rumor) http://realgamernewz.com/30629/resident-evil-7-exclusive-for-xbox-one-rumor Na deel 6 alles behalve boeiend nieuws....tenzij ze er een echte RE van maken.
De belichting is totaal anders op die Infamous screen dus het geeft nogal een vertekenend beeld, op de 2013 heb je een hoge zon die schaduw in het gezicht geeft en de 2014 een laag hangend herst zonnetje en dus bijna geen schaduw in het gezicht geeft en de huidskleur extra oplicht. Als je naar de kleding kreukels/capuchon/mouw kijkt zie je duidelijk dat er nog steeds dezelfde dynamic shaders inzitten. Vooral op deze kun je goed zien dat de belichting eerst hoog van achteren komt en op de nieuwe screens laag van de zijkant.
Welke is van 2013 en nu? 1e is duidelijk mooier 2e screen hebben de ontwikkelaars iets aan de character veranderd?