Haha, oh maar ik zeg je eerlijk hoor... het is dat ik me prima vermaak met m'n Vita. Maar ik vind het eigenlijk niet zo heel erg dat ik nog geen PS4 heb, want Sony stelt tot nu toe ook best teleur.
Uhm, Tretton vertrekt op een hoogtepunt....na wat er allemaal gebeurt is met de Xbone, kun je die 2 niet vergelijken, en al helemaal niet een zinkend schip noemen. That said; wat Delphiki zegt. Er zal nog wel meer geschoven worden.
Wilde er mee zeggen dat het daar niks mee te maken hoeft hebben hoe het met een console gaat. Zelfs Tretton gaat weg na een goede launch.
Beide next-gen valt tot nu toe gewoon tegen vind ik en wat de reden bij MS ook is, Sony heeft het wel beter voor elkaar en is het zonde dat de levering zo stroef gaat. Bij MS is het vanaf het begin een zooitje en ja misschien zijn ze nu aan het schuiven zodat het weer stabieler wordt.
als PS4 eigenaar kan ik niet zeggen dat ik nou heel erg onder de indruk ben van hoe Sony het voor elkaar heeft het is een degelijk apparaat verder maar qua games/updates/services/aankondigingen is het ook maar een dooie boel hopen maar dat Infamous de moeite waard is, anders gaat de PS4 alleen nog aan wanneer er BF4 expansions uitkomen
Een zooitje qua communicatie en hoe ze dingen brengen, dat zeker. De launch zou ik echter zelf aardig ok willen noemen met gewoon leuke titels. Nu met PvZ en Titanfall erbij en straks Kinect Sports Rivals die tof kan worden, vind ik dat qua gaming MS het duidelijk beter doet.
Ja precies, dat bedoelde ik ook. Gestuntel en de communicatie naar ons is sowieso belachelijk en zoals ik al eerder zei gewoon een letdown voor trouwe Xbox gamers. Het is dat je kan importeren, maar anders was het dus gewoon een gevalletje left for dead. @Delphiki: Ja, dat is ook zonde. En daarom zei ik dus ook dat ik het niet zo erg vind dat ik nog geen PS4 heb.
Sorry hoor, maar zo'n titel mag je in geen enkel opzicht als een game zien vind ik. Heb nog steeds eens trauma dankzij de Wii die ooit begonnen is met dat soort ongein...
Lekker cross-posten. Maar Xbox One lijkt in september uit te komen. http://news.xbox.com/2014/03/xbox-one-new-markets
Toch september...dat is toch wel echt veel en veel te laat! Is zowat een jaar na de oorspronkelijke launch. Mag toch hopen dat ze de support niet opschuiven tot september....
Hey kijk aan...eindelijk zeggen ze wat. Goed om te weten. Vraag je je toch af waarom dit allemaal gebeurt. Waarom zo'n gigantische delay?
Er wordt wel eens gespeculeerd dat deze gen weer 'gewoon' vijf jaar gaat duren. Als dat waar blijkt te zijn, dan is de X1 echt bizar duur tov een PS4.