1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    GDDR5 was een verassing voor iedereen. Zelfs Guerilla.

2. Ironstar

Ironstar Active Member

Leuk Bevonden:
    62
    Leuk dat GDDR5 voor GPU, alleen de CPU heeft er last van.
    We zullen over tig updates nog eens terugkijken.

:+

3. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Uiteindelijk gaat hem toch om de games.

4. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Uiteindelijk gaat het ook om de Directx 12. Dit kan de PS4 niet ontvangen men moeten het doen met Opengl ook niet slecht.

5. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Zeker niet! Maar wel opmerkelijk dat de sterke console steken laat vallen toch? ;) Zou je niet verwachten!

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Met zo'n bagger stuk bloatware kun je er geen peil op trekken volgens mij

7. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Inmiddels share ik m'n console ook met een vriend van me. Mijn console is zijn home console en die van hem de mijne, hierdoor heeft maar 1 persoon gold nodig en kun je tegelijk elkaars digitale games spelen.

Nu heeft hij Titanfall, PvZ en gold, daarvoor krijg ik Zumba en COD terug, hele toffe feature! (en geld besparend)

Wat meer info: http://winsupersite.com/xbox/xbox-one-game-sharing

Laatst bewerkt: 27 mrt 2014
  8. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Dit kon al op de 360 en werkt ook op de PS4 :+

9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Werkt dat sharen ook met PS+ op de PS4?

10. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Dit is niet hetzelfde als op de 360 hoor ;) Het kon echter wel ja. Ik liet mijn broertje dan gewoon mijn account gebruiken en dan downloadde hij alle spellen die ik digitaal had :p (misschien moet ik het maar niet te hard roepen :x)

11. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Ja als je de PS4 van iemand anders je primary console maakt kun je daarop alle digitale content spelen die je thuis koopt :) en andersom natuurlijk, zolang je maar op je eigen console online bent en ingesigned.

Op de 360 had je ongeveer hetzelfde, en sowieso als je was ingesigned op de console kon je alle spellen spelen met een andere account :)

12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    De content wist ik al, maar geldt het ook voor plus? Of zie je dat ook als digitale content?

13. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556

Kun je ze dan ook gewoon downloaden als de andere persoon er niet is? En deel je dan ook ps+?

Als ik iets koop dan komt het in zijn app/game list te staan en andersom ook, best wel relaxed zeker met gold.

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    kun je ook tegelijk spelen dan? dus stel dat 1 van beide CoD heeft gekocht , kun je hem dan allebei downloaden en samen online?

15. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Plus delen is niet echt aan te raden omdat je die bergen met games aan je account zelf koppelt, en sowieso gaat dat al voor de Vita niet werken. (En voor de vita games alleen al is PS+ al een hele goed deal :+ ) Maar het werkt wel, als jij dus Plus hebt kan degene die op jouw Primary console speelt alle Plus games spelen en alle online mogelijkheden die erbij komen.

Alle aankopen komen ook in het games lijstje te staan en kun je zo gratis downloaden op de primary console. Dus als je iets digitaal koopt op je eigen (niet primary) console of via de store kan je dus ook gewoon binnen halen en spelen met andere accounts op je Primary.

Samen online hetzelfde spel spelen kan voor zover ik weet niet, je zal dan weer je eigen consoles je primary moeten maken. En er is er geen limiet aan hoe vaak je je primary console kunt wisselen.

16. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja :) Dit staat wel zo beschreven in de link van Nightbringer

@Del

17. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Jup, we spelen nu samen tegelijk Titanfall met mijn gold, hij speelt dan gewoon op zijn account.

Alle games kun je gewoon tegelijk spelen en dus ook samen, gold wordt ook gewoon gedeeld.

18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Op de PS4 kan dit ook. Er is wel 1 'maar', als je speelt op je secondary account (wat dus je eigen account is als je uitwisselt) dan moet je online zijn om die games te kunnen spelen die gekocht zijn op jouw account. De games van het primary account kan je altijd spelen.

als de internetverbinding weg valt tijdens het gamen heb je een kwartier om weer verbinding te krijgen (PS4).

19. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ik heb Battlefield gewoon op een aparte account die alleen ik beheer. Via home console kan ik hem op mijn eigen account gewoon spelen. Als een vriend hem lenen wil, kan die zo even inloggen en kan ik een andere game spelen :).

20. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Aparte accounts vind ik maar niks. Vooral niet omdat je er wat op een vage manier bent aangekomen. Liever een paar euro meer betalen en dat ie op mijn eigen account staan dan het risico dat MS er achterkomt dat het een vreemd account is.

Deel Deze Pagina