1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

1. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Het is inderdaad niet altijd even handig maar zolang je elkaar's account op de PS4 hebt staan kun je altijd wisselen van Primary, dus als je even zin hebt in een digitale game van de ander ofzo kun je gewoon zijn account pakken en op primary zetten.

Sony heeft trouwens sinds kort 1000 licensed self publishers (oftewel indie) voor de PS4, best wel veel eigenlijk 8) ben benieuwd wat voor originele games we gaan zien.

[yt]9Jz3fWbGdK8[/yt]

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik vind het altijd zo mooi dat ze beweren zoveel honderd games in ontwikkeling te hebben, vraag me dan altijd af hoeveel er echt indie zijn. Daar bedoel ik niet te zeggen dat er geen enkele boeiende indie titel kan zijn....maar persoonlijk kan ik ze op één hand tellen die ik tof vond.

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Indie markt mag echt snel verdwijnen, of niet zo hip doen. :'-(

4. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Indie games vind ik juist erg tof. Je staat ook veel directer in contact met de makers vaak. Laatste jaren juist de meeste plezier behaald uit indie games.

5. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Wut :eek:

6. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ik vond die indie games altijd wel chill op de psp, dus ik denk dat het voor de vita ook wel tof is.

7. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Maar fiasco is gewoon raar.

8. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
  9. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Oooh ook gewoon multiplats erbij...jaaaaaa okaaayyyy Sony.

Laatst bewerkt: 29 mrt 2014
  10. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Er staat niks in de tekst dat overeen komt met de titel :+ kut journalistiek die alleen maar clicks willen generen ook..

Anyway, een zin als "both will be powerfull enough" is toch heel wat anders als "the gap will be closed".

Je bent er wel een beetje geobsedeerd door he :+? Face it, Xbox is gewoon een stuk minder krachtig. Betekent niet dat de games die erop komen niet leuk kunnen zijn.

11. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Damn BigKabuto, het is wel erg duidelijk dat het je dwars zit dat er een gat zit tussen X1 en PS4 en volgens mij ben je ondertussen ook de enige die zich er druk om maakt.

Dit terwijl je er niet eens een heb...

12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Aan de andere kant, dit is wel de versus thread, waar moeten we het anders over hebben? :+

13. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Daar heb je uiteraard ook gelijk in, maar die misterxmedia verhalen ook altijd van dat gat dichten :+

14. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Als je Sony gaat "bashen" omdat er bij de 100 voor dit jaar aangekodingde titles ook mulitplats tussen zitten heeft dat imo weinig met de versus thread te doen maar is het imo dus gewoon bashen.

15. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Iedereen is een beetje een fanboy als hij of zij dat nu wil of niet. Het lijkt me duidelijk dat ik een Sony fanboy ben, maar goh wat zijn die 100 nieuwe titels gaar en ook nog eens multiplats :+

16. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Wait wut?

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Beetje zoals die sniper elite dev ook zei.

18. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    Gat zal zeker kleiner worden in plaats van groter imo, en dat devs zich meer over uit laten zegt genoeg.

Mocht de e3 echt een knaller worden wat betreft xbox dan haal ik er een one gewoon weer bij :)

19. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Wow...overdrijven is ook een vak zeg. Puur omdat ik een artikel neerzet wat heugelijk nieuws brengt, zit het mij dwars? Lol. Nee ik vind het gewoon goed nieuws dat steeds meer devs dit nieuws brengen.

Ik vind het zelf juist erg overrated hoe erg het gat is tussen de twee. Zeker als je games naast elkaar ziet..furthermore is het geen bashen wat ik over Sony zei..je hoort die fanboys en Sony zelf altijd vol trots erover...maar er zitten dus ook gewoon games tussen die ook op X1 komen. Mja :)

Laatst bewerkt: 29 mrt 2014
  20. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik geloof ook dat de One en de Ps4 niet veel zullen verschillen. Ps4 alleen gehaald voor de exclusieve games die mij meer doen. Enige Xbox exclusive die ik echt wil spelen is Gears. Maar om daar nou een One voor te halen? De mp games op beide consoles zullen praktisch gelijk zijn. De One is ook 100 euro duurder, en ik heb geen voorkeur voor een van beide, afgezien van dus de exclusives. Het was voor mij de prijs en exclusives.

Verder is live wel beter en vind ik de One de betere qua overige mogelijkheden. De ps4 is niets meer dan een gamingconsole, dat is precies wat ik zelf wil. Paar van mijn maten willen liever de One, ook prima. Ze vinden mijn ps4 ook gruwelijk, maar wachten liever op de One.

Deel Deze Pagina