Ik zou ook geen oude spellen meer doen, alleen gears of war multiplayer zou ik voor altijd kunnen blijven spelen
Rechtstreeks uploaden naar YT is idd ook tof en moet ook zsm op de PS4 komen. YT app mag mij gestolen blijven want net als met Netflix is dat veel handiger om rechtstreeks op je mobiel/tablet/tv te kijken Wat is eigenlijk de reden dat de X1 en PS4 niet van begin af aan uploaden naar YT ondersteuenen? Lijkt mij geen technisch verhaal toch?
Goed nieuws voor jullie Xboners ;-) http://www.forbes.com/sites/insertc...phil-spencer-may-free-apps-of-xbox-live-gold/ Snapte sowieso niet waarom je Gold nodig hebt om Netflix te kijken. Hufterigheid if you ask me.
Ben echt blij dat Phil Spencer hoofd baas geworden is van Xbox. Hij luisterd te minsten naar de fans. En gaat hier nog wat aan doen ook.
Misschien beetje negatief, maar hij kan niet veel fout doen in mijn ogen, of je moet echt "stupid" zijn. Iedere vinger die hij nu gaat aanreiken, zal langzaamaan worden gezien als een pluspunt. Ms staat te lang gin een kwaad daglicht, dan wordt hij zogezegd gezien als de nieuwe Messiah dit de One langs het woestijn gaat trekken naar het consumerende paradijs. Eerst zien, dan geloven. Zoals het er nu uitziet, koop ik de eerst volgende 2 jaar nog geen Xbox One. Zelfs niet voor de grap, omdat ik het kan. Zo erg vind ik alles wat Ms heeft gedaan ;-) Ben nu zelfs xbox-loos. Ben al mijn xbox360 spellen en mijn prachtige limited edition xbox 360 Slim Gears of War edition kwijt. En ik ben er nog blij mee ook. Mocht ms echt 360 graden terugdraaien en on par komen met de ps4 qua exclusives, maar vooral qua visie, dan trek ik mijn portemonnee open.
Zal vast de enige zijn maar het boeit mij geen ene reet dat uploaden van filmpjes.. kijk overigens weinig filmpjes van andere behalve van Mitchdylan.. want die zijn cool Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Haha. Bedankt voor dit geweldige compliment. Maar eerlijk is eerlijk, de kwaliteit spat er dan ook vanaf Damn. Ik maakte eigenlijk een grapje, maar holy shit. Je heb een kicke channel voor Skylanders fans. Nu van elk poppetje een video maken
Native 1080p op X1 ook? Goed om te horen. Misschien een teken dat het probleem al weg aan het gaan is.
Of misschien dat de makers dezelfde game op alle consoles wou hebben? Staat namelijk in het stukje. Denk eerder dat de one de andere versies tegenhoudt zeg maar.