Consoles houden altijd de PC versie tegen klopt, maar ik had het ook over de ps4. Feit is en blijft, die is sterker. Punt. dat gemiauw over dat het 'probleem' minder wordt, vind ik dan echt irritant. De One heeft gewoon minder in zijn mars. Is dat erg? Nee. Verder nog steeds een prima console en ik denk dat ik nog steeds die ook ga halen. Ik snap niet dat kabuto nog zo gefixeerd is op het gat/probleem/verschil.
Nee maar mensen insinueren nu opeens dat de Xbox One de PS4 versie en de PC versie tegenhoudt. Waar de Xbox One en PS4 juist de PC versie tegenhouden. Wat altijd zo is geweest. Want zijn comment komt direct op de vraag mbt de PC.
Damn, kan nu niet kiezen waarop ik 'm ga kopen. ^,^ Maar goed X1 kan dus wel native 1080p draaien (Uiteindelijk)
Geloof dat best hoor, maar waarom zo langzaam als het al tijden kon? Zal de (vernieuwde) dev-kit ermee te maken hebben?
Moeilijker om te ontwikkelen ja. Als we devs mogen geloven is dat nu beter. "first months were hell" zei zo dev.
Ben ik het ook mee eens. Hmm ja, maar hij zegt toch wel we willen parity (gelijkheid?) over alle platformen. Mijn insinuatie was gericht op kabuto die alles vanuit een probleem bril ziet en elk moment aangrijpt om te zeggen dat het toch niet zo slecht gesteld is met de one. Feit blijft dat het verschil er altijd zal zijn mbt hardware. Dat is toch niet erg?
Nee. Maar om gelijk te zeggen dat de One de PS4 versie en PC versie tegenhoudt gaat ook wat te ver. Want dat wordt niet gezegd. De consoles houden de PC versie tegen helaas. Maar dat is altijd zo geweest.
Geen enkele console houdt de ander tegen, de Devs zijn te lui om de game te optimaliseren voor elk platform. Kan de Xone weinig aan doen, de dev daarentegen...
Maar dat lijkt mij anders een logisch gevolg als de One het zwakste platform is toch en de makers dezelfde game willen hebben. Ik noem het nergens als feit.
Maar er is geen reden dat de maker dezelfde game wil hebben. Microsoft zegt nergens dat het moet, sony zegt nergens dat het moet, dus dan is het toch echt een keuze van de ontwikkelaar.
Je weet dat de One straks direct X 12 gaat ondersteunen? En met de cloud gaat werken. X1 is sterk vergis je er niet in. Aankomende 2 jaar ga je dit echt wel merken. En ja de PS4 blijft het krachtigst.
Ik vind het slaapverwekkend allemaal. Alsof Ajax supporters gaan vertellen tegen PSV supporters dat hun club beter is. Ik vind ze allebei vet. Zooooo dan.
Als je daarmee op mij doelt, moet je toch echt wat beter lezen edit: en om eerlijk te zijn, had ik niet door dat dit het vs. topic was bij mijn eerste post snap niet dat dit nog steeds in leven wordt gehouden. Nieuwtjes gewoon in het algemene nieuwtjes topic.