1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

1. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Idd ja.. Nintendo melkt alles zo bruut uit en dat word altijd maar toe gejuicht

2. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Denken jullie? Want de WiiU verkoopt natuurlijk ontzettend goed? En de WiiU wordt door de gamers ook als een next-gen console gezien? Ik zie de WiiU niet als een next-gen console, ik heb het apparaat zelf staan, het is echt geen next-gen. Het is wel mooier dan de meeste mensen denken overigens.

Ik juich het ook niet toe, al die remakes, ook niet bij Nintendo. Ze krijgen al jaren te horen dat ze teveel op dezelfde paarden blijven wedden, ik weet niet waar jullie vandaan halen dat het van Nintendo geaccepteerd wordt dat ze steeds dezelfde shit uitbrengen? De feiten zeggen dat we dat niet accepteren, want slechte verkopen. Hoe duidelijker wil je het hebben dan?

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik baalde van MS omdat hun communicatie dikke kut was en ik heb al die tijd al gezegd dat Xbox One sowieso mijn eerste nieuwe console ging worden. Daarnaast heb ik ook meerdere keren laten weten dat ik de launch lineup duidelijk sterker vond dan die van PS4. Dus ik zeg/doe niets out of the ordinary hoor. :)

Maar sowieso blijft het magertjes voor beide consoles. Al zou ik me denk ik wel prima met Titanfall kunnen vermaken. Tegen de tijd van de Xbox One release hier hebben we hopelijk Dragon Age die we gelijk kunnen halen en ook al vrij gauw Batman. En dan natuurlijk een of twee grote exclusives...en dan begint het 't echt waard te worden vind ik. Eerst lekker al dat moois op 360 nog uitspelen. Is genoeg geld aan gespendeerd...moet ook uitgespeeld worden dan.

Laatst bewerkt: 10 apr 2014
  4. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.346
    De launch lineup doet er niet toe als je hem een jaar later pas koopt toch ? :+

5. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik bedoelde het ook in het algemeen. In de zin van...stel ik zou nu een nieuwe console willen halen, welke dan het echt waard is.

6. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik heb em zelf ook....en nee, zie het ding ook niet als next gen.

Mijn reply was trouwens als reactie op Reckuuza, die ik ook gequote had.

7. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    De PS4 ja

O-)

8. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Kabuto disagrees :+

9. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Als je geld genoeg hebt allebei imho. _O_:thumbs: En als je dat niet hebt voor de X1 gaan. :)

Laatst bewerkt: 10 apr 2014
  10. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ga je nu iedere keer benadrukken dat je beide consoles hebt? Daarin ben je niet uniek ofzo hoor.. :+

11. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    Dat mag jij gerust denken hoor. Ik zeg alleen beide consoles zijn goed. Kan alle exclusies nu spelen. Mijn main console blijft de X1. :)

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Je hebt de PS4 nog geeneens. :+

13. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    Klopt, vermaak mij echt prima op de X1. PS4 is bij zaak voor exclusives games.

14. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    En dat heb je nu ook al een paar keer vermeld, daar is dit topic niet voor.

15. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    VS topic? Iedereen hapt wel steeds, als ik iets over de PS4 of X1 post... Kan aan mij liggen. :+

16. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
  17. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.346
    Waarom voor de X1 gaan dan?

18. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.946
    Dat zeg ik niet, zolang Halo 5 uitkomt en ontwikkeld wordt door Bungie en EPIC met een kapotgestoorde nieuwe Gears of War komt hoor je mij ook niet klagen. :cool: Maar helaas.

19. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Destiny is de nieuwe Halo.

20. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Het enige wat ik persoonlijk een nadeel zou vinden als je beide consoles heb (en dat was ook al een beetje op last gen), welke abonnementen ? Xbox Live of PS Plus...

En als je een multiplatform game wilt: welke console?

Deel Deze Pagina