1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

1. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Dat laatste is niet zo moeilijk, zeker niet met de verschillen daarin:+

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Gelukkig draait niet alles om resolutie. Op welke console spelen je vrienden die game, welke heeft misschien extra content, is het een MP game en heb je liever dedicated servers, welke loopt beter (zie BF4 bijvoorbeeld met rubberbanding of Thief). Genoeg andere redenen dan alleen resolutie.

3. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Ben ik het helemaal mee eens, gelukkig voor de PS4 vallen die verschillen minder vaak in het nadeel dan de X1.

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Klopt maar dan kijk je wel alleen naar resolutie en framerate. Wat ook veel sites doen en ik ook wel begrijp. Maar ben je bijvoorbeeld een COD fan dan heb je een lagere resolutie op de Xbox maar wel dedicated servers en extra of eerdere content. Dus ja het is dan persoonlijk wie er dan "wint" en wat je belangrijk vind.

5. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Mee eens, daarom heb ik de Xbox altijd de consoles gezien voor de multiplayer games en de PS voor de single player games:)

6. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    En beide abbos natuurlijk! Gwg en PlayStation plus. Elke maand nieuwe games :D

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat kan idd.

8. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Een artikel waar ik me erg in kan vinden:

9. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Het is ook een rare nieuwe gen. Voor mij voelt het dan ook aan als een simpele upgrade en stapje voor de toekomst. Maar zo'n grote drempel als van Xbox/PS2 naar 360/PS3 is het niet. Markt en aanbod is totaal anders tegenwoordig.

10. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Dead Rising 3 met duizenden zombies tegelijk in beeld en Battlefield 4 met 64 man online zijn in mijn ogen veelbelovend.

11. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Afwachten hoe goed Destiny echt gaat worden. Grote verwachtingen, maar ik ben echt nog niet om. Nieuwe Halo hoeft het niet te worden. Beide games zijn hun eigen ding :D

Hebben jullie deze al gecheckt?

http://youtu.be/hrmoM91dfaU

Laatst bewerkt: 11 apr 2014
  12. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Ik ben ook niet om hoor en Destiny moet mij nog overtuigen, wat ze hebben laten zien is mager en niet echt speciaal :+

Strike Suit Zero heb ik even gespeeld maar ik moet nog meer spelen om een goede mening te hebben, eerste indruk was wel vet!

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Als het allemaal werkt en soepel loopt wel...

Vergeet niet dat MAG op de PS3 als 512 man online had in een shooter en waar het wel goed liep. 64 man stelt dus helemaal niks voor!

14. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Nummers zijn niet interessant als de game niet interessant is :)

15. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Je mist het punt, als die game het aankan zouden andere games dat ook kunnen.

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Die twee games zijn een beetje moeilijk te vergelijken. MAG was veel groter qua schaal ook maar was niet mooi en had niet echt physics. Beetje hetzelfde geval met Planetside 2. Een stuk groter dan BF4 maar een stuk "simpeler"

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Wat Jorrie zegt. Als het toen al kon moet het nu al helemaal kunnen.

Tevens was de game niet slecht. De slechte controls die niet standaard waren voor een shooter en die ook nog eens niet aangepast konden worden heeft denk ik die game de nek om gedaan. Game had best veel weg van PlanetSide.

18. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Is het een beetje Colony Wars achtig? Man dat was een gave PS1 game toen.

19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Erg netjes verwoord en ik denk er precies hetzelfde over. Ben ik toch niet gek :+

20. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Van die nieuwe Borderlands game begrijp ik ook niet. Een game die goed verkocht, dat gebruik je dan toch voor de nieuwe consoles. Ja oke, het is dan niet echt een next-gen game. Vind het raar dat het alleen voor last-gen is..

Deel Deze Pagina