1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

1. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Muziek luisteren tijdens het gamen is juist super relaxed :cool: ik speel vaak genoeg Titanfall/PvZ met een muziekje op, helaas moet ik dan Xbox Music snappen :mad:

2. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Kan wel, moet je een abbonnement op Music Unlimeted hebben

3. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Maar met Titanfall bijvoorbeeld, dan hoor je niet als er iemand op je titan klimt? Dan zie je het pas als hij erop zit en je rechts de melding krijg en eigenlijk al te laat bent? Ik hoor het als ze erop klimmen en onderneem gelijk actie voor mijn kap open gaat\o/

4. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Omdat sommigen nogal eigenwijs kunnen zijn en het niet willen geloven.:+

Dat het ik nooit begrepen eerlijk gezegd.
    Geluid is bij veel games net zo belangrijk voor de sfeer enzo...

5. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Maar zo ''hardcore'' ben ik niet, ik speel het gewoon voor de Fun, soms met muziek en soms zonder.

6. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ah ok duidelijk :thumbs: Ieder zijn ding uiteraard. Net als Mad 1976 zegt wil ik ook graag game geluid. Maar maatje van mij speelt inderdaad ook altijd met muziek aan.

7. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Dan kan je gewoon niet multitasken. Ik speel altijd met muziek aan (op laptop met jbl boxen) en hoor alles door mijn 5.1 setje. Maja ik zit ook dagelijks tussen machines van 80-90db en hoor dan ook gewoon de meest zachte piepjes. Hetzelfde gaat dus eigenlijk op wanneer ik mijn muziek lekker hard heb staan.

Voor de sp zet ik het meestal wel af. Tenzij het een rechttoe rechtaan sp is...dan boeit het niet. Maar tlou bijv. zal ik nooit met eigen muziek gaan spelen.

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    De laatste keer dat ik muziek aanhad tijdens het gamen, speelde ik nog op de PS1 en kwam de muziek van een cassettebandje.. :+

9. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Bij games als Fifa of Trials speel ik wel vaak met muziek of kijk tegelijkertijd series oid maar met bijvoorbeeld BF4 online is muziek natuurlijk niet zo handig :+

10. oneshot1tkil

oneshot1tkil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Singleplayer zet ik ook altijd af.

maar met de MP altijd wel muziek anders begint het een beetje saai te worden.

11. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Heb ook bijna nooit muziek aan tijdens het gamen. Uitzondering is Pool arcade game, waarbij de muziek heel snel vervelend en eentonig wordt. Maar goed, die game speel ik ook niet lang achter elkaar, waardoor ik meestal alsnog de moeite niet neem om muziek aan te zetten.
    Doet me overigens wel denken aan de oude Xbox, waarbij je (bij sommige games) muziek van de HDD kon afspelen.

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Voor mij heeft het geen zin. Als ik mij concentreer hoor ik de muziek niet eens, hoe hard die ook staat. Vroeger had ik altijd hard de muziek aan met studeren. Dan viel al het andere achtergrond geluid weg en de muziek hoorde ik dan toch niet.

13. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Heb vrijwel altijd radiootje aan bij multiplayer, hoor je naast muziek ook regelmatig het nieuws etc. Singleplayer nooit.

14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Mensen kunnen wel multitasken, maar niet hun concentratie bij 2 dingen leggen. Zou dus altijd resulteren in slechtere prestaties. Al gaat het gamen natuurlijk voor de meeste om plezier ipv prestaties.

15. Ron76

Ron76 GT: Ron D Core

Leuk Bevonden:
    144
    Dat heb ik dus ook!
    Ik vind het overigens verschrikkelijk om muziek aan te hebben tijdens het gamen, als het hard staat werkt het eerder als stoorzender...

16. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Met racegames of wat simpele arcade games kan het wel, maar van muziek tijdens bijv. een potje Gears of Halo word ik helemaal para! 8)

17. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Het verschilt bij mij heel erg, maar het kan zeker wel. Vooral met MP games dat ik dan juist beter ga omdat ik minder stress en zo. Gewoon lekker spelen en ondertussen muziekje luisteren en beetje lullen erbij. Ook wel andersom gehad dat ik juist alleen maar dood ging en niks lukte omdat ik afgeleid was.

18. oneshot1tkil

oneshot1tkil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik heb juist als ik muziek luister dat ik er meer inzit, dan is het wel toepasselijke muziek.

bijv als ik titanfall speel wat snelle muziek.

19. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Toen ik competief begon te spelen op de PC destijds met MoH:AA en we kwamen hoger in de ranglijsten heb ik een headset gekocht om alles super te kunnen horen. En zo speel ik nu nog steeds. Op de Xbox One ( nog ) niet omdat mijn microphoon van de Turtle beach niet werkt. Maar ik sluit me graag af van de wereld, headsetje op en helemaal in de game zitten.

20. Zumpelvelder

Zumpelvelder Active Member

Leuk Bevonden:
    618
    Muziek aan of een random-partychat en mijn prestaties kelderen aanzienlijk... :x

Deel Deze Pagina