Achja ieder zijn ding. Wel nice dat ik mijn Turtle Beach gewoon kan gebruiken op de Xbox one. Alleen even koppelstuk halen voor naar de controller toe
Muziek tijdens gamen is als het kijken van een dikke film op je kleine laptop of het combineren van een game spelen en TV kijken. Dat kan imo gewoon niet. Muziek, games en film/TV moeten apart, zo goed mogelijk, anders niet.
Ik haat muziek tijdens een game.. behalve bij een racegame. Dan vind ik het nog wel kunnen. Weet nog wel dat ik met PGR altijd rondjes ging rijden op de Nordschleife met November Rain van Guns and Roses. (de originele lange versie). Dat was ongeveer één rondje voor het volledige nummer.
Ja maar wat Fiasco bedoeld is niet door elkaar heen. Dus niet Game aan hebben staan en dat tussendoor nog je radio of youtube oid aanstaat.
Vind ik een beetje te gek, aangezien ik hem al op de ps4 heb. Titanfall daarentegen. Help even: Amerika of UK?
Sorry, zal ik doen. EDIT: Oh wow, ik heb deze xbone gekocht van iemand die de xbone gewonnen had (legit, van tevoren gechecked). Ik heb het ding voor 360 euro gekocht. Ik dacht dat er geen games bij zouden zitten. Kijk ik net in de store, kan ik gewoon COD: Ghosts gratis downloaden. Hoe mooi is dat. Werelddeal!
Nee, het was een COD bundle van origine, maar zijn account is al van de xbone af, dus ik had niet verwacht dat ik die game kon downloaden.