1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Grote nieuws is gewoon dat Halo 5 PS4 exclusive wordt :+

2. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Na deel 4 weet ik niet of ik daar nou wel zo blij mee zou zijn.:p

3. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Terugkijkend naar E3 vorig jaar, wtf was MS thinking

4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Qua DRM en prijs bedoel je dan zeker? Want qua game content hadden zij zonder enige twijfel de beste show.

5. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja die rare ideeën

6. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Moet zeggen dat ik een beetje klaar begin te raken met al die remakes en overzettingen. Nu gaan weer de geruchten dat God of War Ascension naar de PS4 gaat komen. Word op het moment echt niet zo warm van deze generatie. De ene na de andere game word uitgesteld naar volgend jaar, de ene na de andere remake / poort word aangekondigd of de games worden technisch terug geschroefd t.o.v. de originele plannen. Teveel developers/uitgevers spelen op safe en vind dat er te weinige nieuwe IP's zijn of games die gameplay technisch wat nieuws doen. Ben daarom echt een beetje next-gen moe geworden op het moment. Heb wat dat betreft m'n hoop op de E3 gevestigd, dat we nu eindelijk eens wat echt nieuw spul gaan zien.

PS4 en XOne gaan steeds minder aan. PC, 3DS en Wii U gaan steeds meer en meer aan.

7. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Natuurlijk, daar ging het toch ook om. Afgezien daarvan was ook MS niet veel soeps qua game content, maar goed, in het land der blinden is eenoog koning natuurlijk.

8. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    God of War Ascension? Nahhh

9. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Enige remake die ik logisch vind, is TLOU. Ik hoop dat de andere remakes allemaal keihard falen qua verkopen want het is een zeer trieste ontwikkeling. Ik kan mij gelukkig wel vermaken op next gen, maar ben het wel eens dat er meer vernieuwing mag komen.

10. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Logisch? Hoezo logisch, het is gewoon een game van een jaar oud en nu gewoon weer opnieuw uitbrengen.

Een Halo 2 remake is toch veel logischer dan TLOU ;)

11. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Logisch omdat er veel mensen zijn die de overstap hebben gemaakt van xbox naar playstation en het dé game was voor velen op de last-gen. Dat vind ik veel logischer ja.

Halo remake vind ik raar. Dat is net zo vreemd als call of duty remakes of andere games waar al genoeg sequels bij zijn geweest.

12. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Die trend was al ingezet op de 360 en (vooral) de PS3, en daar gaan ze nu vrolijk mee door. Blijkbaar werkt het, want ze doen het niet als het niks opbrengt. Ik heb de intentie om geen remakes te kopen, zeker niet van games die een jaar geleden uitkwamen. Ik wil best TLoU hebben, maar dan vind ik dat die games voor € 30,00 maximaal in de schappen moet liggen en niet fullpriced.

Ik heb ook echt geen interesse in GoW A, waar slaat die shit op? Game was niet veel, zelfs toen was het al een been there done that game en was veel van de epische feeling bij GoW games al verdwenen. Het verhaal was klaar, Ascension is er 1 teveel gebleken. Misschien dat Sony een gat in de markt ziet, al die overstappers van de 360 naar de PS4 hebben vaak geen GoW, TLoU of Uncharted gespeeld. Daar zit natuurlijk nog een markt, plus het kost niet zoveel om zulke games te bouwen.

13. assaultpr0

assaultpr0 Active Member

Leuk Bevonden:
    90
    Dus nee. Halo 2 heeft er hoogstpersoonlijk voor gezorgd dat Xbox en Xbox live van de grond kwam. Het is een van de meest gewaardeerde console shooters aller tijden en volgens velen de beste game uit de hele serie. Daarnaast is de game ondertussen 10 jaar oud en is hij niet vorig jaar uitgekomen...

14. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Ben ik de enige die beide remakes (TLoU en Halo 2) volledig logisch vind?

15. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Logisch wel, maar niet dat ik Halo 2 gaat halen, boeit me geen reet die game.

16. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Waarom dat laatste precies? MS beloofde een E3 vol met games en dat kregen we. Nieuwe exclusives, footage ervan. Teaser trailers en aankondigingen.

17. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Mij ook niet, ik heb Halo altijd zwaar ruk gevonden. Ik kocht er mijn Xbox toen ook niet voor. Ik heb het ook niet niet over mijn persoonlijke voorkeur :+

18. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Ja halo zeg dat dan!:+

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Gewoon nieuw IP's ipv remakes.

20. assaultpr0

assaultpr0 Active Member

Leuk Bevonden:
    90
    Zolang 343I zelf geen fatsoenlijke balans kan vinden en zelf niet weet waar Halo over gaat, kan ik een remake alleen maar toejuichen.

Deel Deze Pagina