1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

1. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Weet wel dat het mogelijk is om resume game te doen, dat je de console uitzet en als je hem volgende dag aanzet je weet vanaf dat punt verder kan gaan zonder het opstartgedoe te zien.
    Dan spreek ik over de X1 die dat heeft.

2. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Die optie ontbreekt (nog) bij de ps4. Opzich al een hele stap vooruit qua gebruiksgemak natuurlijk. Toch zou ik veel gebruik maken van een quickload-functie (zo noem ik het zelf maar even) mocht ooit iets in die trend verschijnen. Vooral bij Ubisoft games lijkt het mij lekker gezien ik het altijd vervelend lang vind duren voordat ik eindelijk kan starten. Gezeur met inloggen op UPlay etc

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Weirde shit idd, want Rayman Legends was volgens mij op de X1 weer het beste. Er waren nog van die comparison video's neergezet hier een tijdje terug.

4. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Dat moet ook komen op de PS4 inderdaad.

De Vita heeft het ook, en damn, het is écht handig. Gebruik het vaak op de Vita!

Killzone doet dat trouwens ook goed (toch nog iets goed aan die game:+); die slaat al die introshit ook over en begint meteen met de game.

Infamous SS start trouwens ook meteen waar je bent gebleven.

Het kan dus ook makkelijk in de game zelf gestopt worden.

Legends was hetzelfde op Next Gen als ik me niet vergis hoor....zal een andere game geweest zijn...was het niet Thief?:confused:

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Stryder? Kan me daar iets van herrineren?
    Ach doet verder geen afbreuk aan het spel zoals ze zeggen en het is een "rarity"

6. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Klopt idd dat het met Killzone ook kan, net geprobeerd. Het is dan bedoeld voor multiplayer maar met een knop zit je bij de singleplayer sectie. Infamous slaat alleen het main menu over maar een functie vanaf de Ps4 UI loaden is er niet bij.

Het lijkt mij btw ook niet zo gek veel werk om zo'n functie te bouwen? Misschien dat er weinig mensen er wat in zien maar weet zeker dat als het er is dat heel veel mensen het gebruiken.

Edit: of het idd in de game zelf stoppen.

Laatst bewerkt: 12 mei 2014
  7. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Het zal denk ik ook absoluut op de PS4 komen, dat stukje mis ik nu wel op de PS4 helaas.

8. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Legends ook. Was iets met dat er bepaalde textures scherper waren in een level op X1. Zoiets was het.

9. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Klopt ja, met name de achtergrond was scherper op de X1

10. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Daar gaan we:

http://www.joystiq.com/2014/05/12/watch-dogs-no-longer-listed-as-1080p-60fps-on-ps4/

11. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Niet meer dan normaal zoiets.

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Mag ook wel idd. Spencer is al bezig zo te zien want hij zei dat die er zelf ook niet echt blij mee was.

13. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Da's wel nice Hybrid. Mag ook wel tho aangezien je voor Netflix ook al betaald vind ik niet dat je daarvoor perce gold hoort te hebben.

14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Nee gold zou puur moeten zijn om online te kunnen gamen. Beetje onzin dat dit niet direct zo was...

15. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Is het ook, maar ze hadden er geen reden voor. Nu ze elk pluspuntje kunnen gebruiken, is dit een simpel minpuntje om om te draaien.

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Maar voor de mensen die niet online gamen en dus bewust daarom geen gold kochten was het natuurlijk onzin.

17. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Het is ook lomp dat zulke diensten achter een paywall zitten.. maar dat gaat dus nu veranderen.

Kan de vlag uit.

18. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Agree met GForce. Maar denk dat het wel lastig is dat te kunnen managen. Wie wel of niet gamed en daarom wel of geen Gold nodig heeft. Dan zou je internet en alle apps moeten kunnen gebruiken zonder gold en dan een melding oid krijgen als je online wilt gaan gamen?

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Gold moet voor online gaming zijn imo. Voor Netflix betaal je al en dan moet je niet nogmaals voor Gold betalen als je niet online gamed. Ik heb er zelf geen last van omdat ik toch altijd Gold hebt. Maar het is gewoon stom. En tijd om het te schrappen.

20. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Het boeide mij niets omdat ik altijd al gold heb, maar begrijp goed dat mensen die geen Gold hadden dit triest vonden. Zou een goede zet zijn dit.

Deel Deze Pagina