1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik weet eigenlijk niet hoe dit op de PS4 is. Heb net als jij vanaf het begin een online sub.

Beetje hetzelfde idee als MMO's waar je ook geen gold voor nodig hebt.

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Daar zit het niet achter een PS+.

3. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    The Witcher 3 may run better on PS4 than Xbox One

http://www.eurogamer.net/articles/2014-05-13-the-witcher-3-may-run-better-on-ps4-than-xbox-one

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Eurogamer. Was zo goede site eerst. Probeerde nooit populair te doen.
    Wanneer komt The Witcher? Q1 2015? Minimaal 7 maanden voor de release en dit gedoe begint al. :emo:

5. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ergens begin volgend jaar, genoeg tijd om dingen te fixen :).

Maar bij alle multiplats, kun je het beste de PC versie aanschaffen als je maximaal wilt genieten.

6. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570

1200 euro om een game te spelen en jaarlijks upgraden.. no thanks.
    Ik hou het wel bij de PS4 versie.
    :+

7. Ron76

Ron76 GT: Ron D Core

Leuk Bevonden:
    144

Zo lastig is dat niet te managen, wel toegang internet, geen toegang tot MS servers. Easypeasy.

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

Het gaat om de beste versie, niet de goedkoopste of gemakkelijkste

maar ik vind het verschil ook niet groot genoeg tussen current gen en pc om voor pc te kiezen

enige aan pc waar ik wel jaloers op ben is het enorm gevarieerde aanbod games in zowat alle genres die je kan bedenken

Laatst bewerkt: 13 mei 2014
  9. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Het is afwachten, maar als ik beide consoles zou hebben tegen die tijd en we kijken echt tegen 720p en 1080p aan. Dat is de beslissing voor mij wel gauw gemaakt. Maar zoals Hybrid zegt...het duurt nog lang genoeg.

10. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Klopt, maar het stuk ging over het verschil van de X1 en de PS4, dat PC de beste versie heeft is algemeen bekend.
    Maar niet relevant in dit topic.

11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Erg zonde idd. Ik vind de materie op zich best wel interessant: resolutieverschillen, framerates en ga zo maar door. Maar Eurogamer zet zichzelf te kijk zo. Het spel is nog lang niet uit en daarnaast wordt het zo veel te veel opgeblazen. Uiteindelijk gaat het toch gewoon om de games. Pas daarna zou je naar de verschillen moeten kijken imo. Nu is het spel nog nauwelijks getoond en gaan ze speculeren over resolutieverschillen.

Dat is niet echt te vergelijken. Gesloten console tov een aan te passen pc. Al ben ik het niet eens met Mallakai zijn argumenten: je kan voor veel minder een goede game pc in elkaar zetten en als je daarnaast mee rekent dat games een stuk goedkoper zijn dan is pc-gamen netto goedkoper dan gamen op een console. Ik heb toch maar besloten om niet voor een game-pc te gaan. Ik zou nooit meer aan gamen toe komen en constant bezig zijn met de frames, resolutie, upgrades etc. Dat zie ik nu al gebeuren met mijn mediacenter. Als ik het idee heb dat de settings niet goed zijn ga ik eerst daar mee aan de slag en dan pas verder film kijken :+

Heb jij nou nog geen next gen console? :+

Laatst bewerkt: 13 mei 2014
  12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Uhhhh

13. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Waha, dat riep ik al vanaf het begin. Maar niemand wilde mij geloven... told ya! :D

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Tuurlijk ging het en keer gebeuren. Maar voor E3?

15. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Woah, :lol: het is toch grappig dat MS naar hun fans luistert, vertrouwen ze hun product niet of luisteren ze toch echt naar de fans?

Ik denk dat de X1 ineens een stuk interessanter gaat worden voor wat mensen.

@Hybrid,

Laten we de E3 interessant houden met alleen maar games & wat nieuwe UI shit.

16. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Da fuck......

Wat is de bron precies? Aan de ene kant dan doodzonde dat sommige specs wat minder zijn dankzij Kinect. Of zit ik nou helemaal verkeerd?

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Cboat een tijdje geleden.

MCV tweeted het net.

18. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Neogaf gaat los 8) maar voor veel mensen is dit wel goed nieuws, straks met de E3 een lijst met musthaves en als de Xbox dan ook nog eens rond de € 380,- gaat kosten...

19. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Het was gewoon te verwachten en een kwestie van tijd. Ik denk dat ze ook gewoon de (over)stock wilde wegwerken voordat ze Kinect-loze unit produceren/shippen. Mooie prijs en goede concurrent nu...

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

Deel Deze Pagina