Erg zonde idd. Ik vind de materie op zich best wel interessant: resolutieverschillen, framerates en ga zo maar door. Maar Eurogamer zet zichzelf te kijk zo. Het spel is nog lang niet uit en daarnaast wordt het zo veel te veel opgeblazen. Uiteindelijk gaat het toch gewoon om de games. Pas daarna zou je naar de verschillen moeten kijken imo. Nu is het spel nog nauwelijks getoond en gaan ze speculeren over resolutieverschillen.
Dat is niet echt te vergelijken. Gesloten console tov een aan te passen pc. Al ben ik het niet eens met Mallakai zijn argumenten: je kan voor veel minder een goede game pc in elkaar zetten en als je daarnaast mee rekent dat games een stuk goedkoper zijn dan is pc-gamen netto goedkoper dan gamen op een console. Ik heb toch maar besloten om niet voor een game-pc te gaan. Ik zou nooit meer aan gamen toe komen en constant bezig zijn met de frames, resolutie, upgrades etc. Dat zie ik nu al gebeuren met mijn mediacenter. Als ik het idee heb dat de settings niet goed zijn ga ik eerst daar mee aan de slag en dan pas verder film kijken
Heb jij nou nog geen next gen console?
Laatst bewerkt: 13 mei 2014