Zo dan,..... Maar nogmaals...zijn er niet een paar krachtigere specs gesneuveld omdat Kinect die prioriteit kreeg? Het is absoluut verdomd goed nieuws. 399 en dan zonder Kinect. Ik heb die hele Kinect nooit erg gevonden en ik hoor er leuke dingen over van mensen die een X1 hebben. Maar is het 100 euro waard? Zelf leek het me tof om Netflix te kunnen pauzeren met voice commands en de controller lekker uit te laten. Ongetwijfeld wat andere dingen ook wel. Maar ik ging er sowieso al wel van uit dat je het na een tijdje niet meer gebruikt. Prima nieuws gewoon. Daarnaast geloof ik zelf niet in een goede Kinect game. Wie weet een Kinect erbij halen als het uiteindelijk echt toffe features brengt voor de U.I.
Tsja, als het op specs aankomt is het precies hetzelfde als je een iOS toestel met een android toestel gaat vergelijken, het is gewoon anders.
Fuck en net een paar dagen geleden een PS4 gekocht. De reden dat ik toch een PS4 had genomen was juist door dat die 100 euro goedkoper was en geen domme kinect/camera had.
Beide! Ik heb niks met Kinect en ik weiger om 100 extra te betalen voor iets wat in de doos blijft en niet los is te verkopen.
Het is toch wel duidelijk dat MS gewoon de vraag naar en behoefte aan de Kinect verkeerd heeft ingeschat.
Maar die deal geldt alleen als je een order had gepleegd ergens vorig jaar augustus toch? Ik ga wel even wat winkels af morgen. Fair enough, heb je zeker wel een punt.
Mwha, ik heb volgens mij enige tijd geleden ook een heel betoog geschreven over de kinect, maar die is genegeerd door iedereen. Anyway, de Kinect is ook niet voor de gamer, er zijn wel games met de Kinect maar dat is allemaal casual, de Kinect is meer bedoeld om ervoor te zorgen dat jeje Xbox One op een nieuwe manier benaderd, iets wat een grotere rol gaat spelen in het multimedia verhaal. Nu is dit alles niet interessant voor de mensen die alleen maar willen gamen, momenteel heb ik de X1 gewoon in m'n woonkamer staan met de Kinect en dit bevalt me prima, met inloggen en soms de voice-commands. Het probleem met dit alles, is dat gamers iets moeten kopen waar de meeste geen behoefte aan hebben, het is gewoon een andere markt.
Ben wel benieuwd naar dat stukje dan. Is dat gewoon in de Xbox One algemeen thread? Kom daar nog niet heel veel namelijk. Wie weet als het echt tof is dat ik hem later wel haal. Tot nu toe gebruik ik Netflix op 360 en verder is het gewoon gaming.