1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

1. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570

Jij denkt ook zeker nog dat Sinterklaas bestaat:F:

Ik denk eigenlijk dat het niets met fans te maken heeft maar puur een paniek reactie.
    Maar ben eerlijk gezegd meer benieuwd naar je Watch_Dogs verhaal.

Laatst bewerkt: 13 mei 2014
  2. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.937
    Achter met wie? Wat? Sony? Ps4?
    Het zijn 2 verschillende bedrijven. Ze jagen echt niet Sony na. Ze luisteren gewoon naar de community en uiteraard kijken ze af van de concurrent. Maar echt najagen? Neh. Daarnaast zit de game divisie van sony ook in zwaar weer. Maar dat lijkt iedereen allemaal te vergeten. Kutmedia.

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Weet niet precies wat je wilt zeggen. Hij vroeg hoe je nu een game clip op kan nemen en ik zeg dat het gewoon kan via game dvr en daarnaast is niet iedere game een MP game. Met SP games is het geen probleem.

Nee dat zijn Max en Spartan Assault. ;)
    Ryse komt wel bij de speciale deals voor Live klanten.

4. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570

Jij hebt nog veel te leren, MS ziet terrein verliezen op game gebied door Sony.
    Zoals gezegd hadden ze geen keus door de Kinect te droppen.

En game divisie in zwaar weer? jij bent af en toe echt raar want dat loopt als een trein, het zijn de overige divisies binnen Sony die minder zijn.

5. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Reckuuza vat het allemaal even mooi samen :)

@Mallakai

Er is geen Watch Dogs verhaal, hij draait gewoon ook niet op z'n best op de PS4. Kortom beide consoles doen het nog niet zoals we mogen verwachten. (niet dat Watch Dogs wel zo draait op de X1)

6. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Dit is wat concurrentie doet.

En de game-divisie van Sony in slecht weer? Het is toch één van de weinige divisies binnen Sony die het momenteel juist wél goed doet?

7. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.937
    Lol gast loop je nou te trollen :lol:

8. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Dit topic \o/.

9. assaultpr0

assaultpr0 Active Member

Leuk Bevonden:
    90
    Nou, ze zullen wel enorm in paniek zijn:lol: Het ding is immers al een half jaar uit en ze hebben nog geen drol verkocht

Hetgeen er gebeurt is heet Phil Spencer. Die gozer gaat Xbox er weer bovenop helpen, let op mijn woorden. Domme beslissingen van vorige bestuurders is hij nu weer aan het rechtzetten. Ik kan het alleen maar toejuichen wat er gebeurt, want ik ben enorm blij met mijn Xbox One. Based Phil, breng ons een goede halo en ik kom je een aaitje over je bol geven.

10. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Jij hebt Kinect nog steeds in doos zeker? 8)

11. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Nah. Wel verkocht. Ps4 verkoopt gewoon veeeel beter. Zelfs met die schaarste

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat vind ik altijd zo overdreven. :)
    4.5 miljoen is echt prima. Minder dan de PS4 idd maar een stuk meer als de last gens.

13. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
  14. mitchdylan

mitchdylan Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Lekker boeien allemaal. Wat maakt het uit of ze dit doen voor de community of voor damage control. Het is toch een goede ontwikkeling waar uiteindelijk iedereen profijt van heeft?

Ik als x1 eigenaar ben er vooral blij mee omdat het product naar waarschijnlijkheid meer verkocht gaat worden. En games with gold natuurlijk :)

15. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    http://www.videogamer.com/news/ps4_...172_million_profit_for_christmas_quarter.html

Als je gezegd had dat Sony over het algemeen niet goed draait had ik je nog wel serieus genomen maar dit...

@Nightbringer, laten we dan maar even wachten op de feiten voordat we de geruchten voor waarheid nemen over wat die site zei:)

Edit:
    nu is Conscience me weer voor.:p

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Helaas is Goty2015 PS4 exclusive :+

Gelukkig wil niemand die game spelen dus zullen we het verschil toch nooit zien :+:+:+

17. Ron76

Ron76 GT: Ron D Core

Leuk Bevonden:
    144

Wat ik wil aangeven is dat het in veel gevallen (niet in alle) maar in veel wel, een gemis is. Je kan clips opnemen okee, maar in het heetst van de strijd in een online match mis je gewoon die momenten die je nu met 'eksboks, reekord det' gewoon allemaal pakt. Daar komt bij dat bij apps als Skype je gewoon die camera moet hebben.
    Het zal ook een nadelig effect hebben op de ontwikkeling van kinect games en de integratie van kinect in andere games.
    IMHO zal het voor de gamer geen positief effect hebben, financieel gezien is het natuurlijk een hele goede zet van MS.

18. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Is Gears of War nu ps4 exclusief?

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja het is zeker een gemis voor opnemen. Al denk ik dat we in de toekomst wel iets gaan zien wat er voor zorgt dat het via de controller makkelijker gaat.

20. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Gears wordt geen Goty...alleen goede spellen worden Goty.:+

Deel Deze Pagina