Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Vind het super. Er was gewoon een grote groep die dat ding niet hoefde te hebben. En was ook aardig duidelijk daarover. Een grote obstakel is nu voor veel mensen weg en je hebt nu een keuze. Dus vind het allemaal prima.

2. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Wel een beetje zuur voor (kleine) studio's die zich momenteel vol richten op een game voor de Kinect, omdat iedere Xbone-gebruiker toch over een Kinect zou beschikken.

3. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Vraag mij trouwens af wat een Kinect los gaat kosten. Moet toch zeker wel €120-€150 want als hij €100 gaat kosten kunnen ze de bundel met kinect wel meteen uit de winkel halen

4. assaultpr0

assaultpr0 Active Member

Leuk Bevonden:
    90
    Kan ik mijn kinect misschien wel verkopen voor een euro of 70:). Het is een mooi ding, maar eigenlijk te groot voor mijn huidige setup.

5. Conscience

Leuk Bevonden:
    54
    http://www.ign.com/articles/2014/05...y-to-cost-100?abthid=5372479180bf657d1f000028

6. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Ik zal 'm gewoon houden. Als je een keer geen zin hebt, om je dashboard met je controller te besturen. Gebruik je de ultimate hardware kinect ervoor.

7. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Het probleem was dat sommige plannen heel nice klonken, zoals family sharen en nooit meer discs hoeven te verwisselen. Minder mooi was het always online gebeuren en DRM. Twee dingen waarvan ik pretty much zeker weet dat Sony ook mee had willen komen totdat ze ineens de reacties van mensen zagen op MS' E3. Hoe dan ook....

MS ziet al die negativiteit en werd bang dat de console niet geweldig zou gaan verkopen. Wat zou jij dan doen als groot bedrijf? Het risico nemen en je plan gewoon keihard doorzetten of shit gaan veranderen? :+

En tja...ze lijken nu net een PS4? Kinda like how PS consoles altijd op andere leek bedoel je? :D Een stuk minder krachtig maybe, we gaan het zien over een jaar of twee wanneer we echt flink verder zijn.

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Gameinformer plaatste net een stuk daarover.

9. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja. Het is kaal net een PS4 ;)

Aan de ene kant is het goed nieuws, maar een beetje eigenwijs zijn zoals Nintendo mbt eigen gemaakte keuzes moet je ook wel hebben als bedrijf. Alhoewel het nu wel anders ligt met een nieuwe baas bij de xbox afdeling. Ik ben nu alleen benieuwd of MS in toekomst zo blijft doen. Als het is om de fans te pleasen, dan krijg je in de toekomst alleen maar meer negatieve berichten waarvan ze willen dat je het gaat aanpassen :p

10. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Ik had het sowieso nooit zo aangepakt, MS heeft het in het begin gelijk alles verkeerd gedaan.
    Het was zo van hier asjeblieft dit is je nieuwe X1 en als je het niets vind FUCK YOU.

Maar toen kwam er iets dat wat ze hebben onderschat en dat waren de kopers..
    En toen stukje bij beetje hebben ze alles weer omgedraaid.
    Het zat er uiteraard aan te komen dat ze dit gingen doen, een dikke fuck you naar de early adopters maar daar geeft MS niets om.

MS had gewoon verder moeten gaan daar waar de 360 ophield, het was een top console maar gaven het helemaal weg.

Overigens ben ik blij dat MS vol voor games gaat en dat zorgt er weer voor dat Sony niet lui wordt maar blijft bewegen en dat is een win voor mij.

Laatst bewerkt: 13 mei 2014
  11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat weet je als early adopter. Mij maakt het echt niks uit.

12. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Het feit dat ze nu kinectloos een Xbox One uitbrengen verhoogd het gevoel bij mij dat ik puur uit principe overwegingen een Xbox One NIET ga kopen.

Laat ze maar lekker voelen wat inconsequent en arrogant gedrag uiteindelijk gaat kosten.

Wellicht over 1,5 a 2 jaar koop ik wel een Xbox One slim, maar voorlopig krijgt MS geen geld van mij.....

;-)

13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Echt een prima stukje!

Denk niet dat zij het heel erg zullen vinden, denk dat die gewoon al die tijd plezier gehad hebben gehad van de console. Mijn broer en een goede vriend van ons boeit het iig niets. :)

Volgens mij kwam er iemand anders aan de macht met de X1 dan met 360. Ik weet niet hoeveel inbreng die Don Mattrick heeft gehad, maar ze hebben nu in elk geval een veel betere gast voor de job.

Laatst bewerkt: 13 mei 2014
  14. Conscience

Leuk Bevonden:
    54
    Die Games with Gold voor de Xbone gaat vergelijkbaar werken als PS+.

http://www.dualshockers.com/2014/05...rk-like-playstation-plus-active-sub-required/

15. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Als ik daadwerkelijk de prijs had betaald van 499 dan had ik zeker wel pissed geweest omdat Kinect gewoon voor mij geen toegevoegde waarde heeft.

Kijk maar eens op internet naar X1 owners er zijn er behoorlijk wat pissed.
    Overigens wat Hybrid ook zegt dat is het risico van een early adopter maar een half jaar.. damn.

16. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Dat is gewoon het risico, het is ook een beetje kansloos om nu nog eens te gaan zeuren, je geniet nu immers al een halfjaartje van je nieuwe console.

17. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Voor Nederlanders en overige landen is het zeer welkom toch?
    Je weet altijd dat er iets kan veranderen als je een early adopter koop en nu hebben men de kinect weg gelaten. Prima toch?

Volgens mij mag je ook niet klagen.. Als ik mij niet vergis heb je de console gratis gekregen van je werk?

18. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Haha nee ik ben niet boos, maar ik zei ook als ik de full price ervoor betaald had wel.
    Daarom zei ik ook dat er op internet behoorlijk gefrustreerde X1 owners zijn.

En toch was MS behoorlijk overtuigend vanaf het begin van Kinect wordt niet gedropt want het is eenmaal een onderdeel van de X1.
    Kinect is nu gewoon dood klaar.

Ik had hooguit maar 100 euro voor de console neergelegd excl. game dan.

19. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Leuk en aardig dat Microsoft nu de Xbox One aanbiedt zonder Kinect. Ik ben er hartstikke tevreden over. Spraakbesturing is gewoon ideaal en ook de auto-signin is heerlijk.
    Zou m'n Xbox One echt niet zonder de Kinect willen gebruiken. Heb met m'n volle verstand de Xbox One op releasedag gekocht voor € 500 .. Dus maakt me echt niet uit dat hij nu voor € 400 te krijgen is zonder Kinect.

Ik wil die Kinect sowieso!

20. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Dus je gebruikt die voice commands volop? Dus het dashboard navigeren enzo...etc...allemaal niet meer met de controller? Want de controller lijkt mij nog altijd fijner.

Deel Deze Pagina