Dat van Bayonetta en The Orange Box is absoluut waar, maar heb Skyrim zelf gespeeld op de PS3, maar dit is mij echt niet overkomen..
Dus onderdeel van het cache geheugen? In principe zou je dit ook moeten zien in het Bayonetta filmpje dat soortgelijke drops in fps heeft. Ook zou volgens DF Dead Rising 3 flinke framedrops moeten hebben. Ook dat heb ik nooit gezien. Alles wat ik ook DF zie qua cijfers zie ik noiit in games terug terwijl als ik op een PC speel en ik zie de fps op het scherm dan merk je al drops van 5 fps. Imo is DF gewoon een hoax...
zoiets, ik weet niet meer precies hoe het zat maar het had te maken met de complexiteit van je savegame kan best zijn dat alle info op een gegeven moment niet meer in het geheugen te laden was inderdaad het was in ieder geval ook de reden dat DLC steeds met vertraging of helemaal niet voor de PS3 uitkwam, omdat je savegame daar ook met grote stappen complexer van werd je had er in ieder geval niet direct last van als je de game ging spelen. Al was de performance van de PS3 versie sowieso al onder de maat (vergeleken met de 360 versie) wat dat betreft zou Bethesda voor de playstation only gamers best nog even een remastered GOTY versie voor de PS4 uit mogen brengen voor een zacht prijsje
Mja je savegame laad je natuurlijk voordat je start. Er moet dan ook nog iets in het geheugen geladen worden om zoiets te krijgen.
Sorry hoor, maar really?! Je denkt echt dat al die veel te uitgebreide analyses nep zijn? De PS3 werd toch echt wel geteisterd door slechter presterende games. AC1 was slecht te doen door screen tearing en Dragon Age en GTA IV heb ik uit pure frustratie terug gebracht en ingeruild voor de 360 versie vanwege fps problemen. edit: voorbeeldje van Bioshock: http://www.eurogamer.net/articles/face-off-extra-bioshock-frame-analysis-blog-entry http://www.eurogamer.net/articles/xbox-360-vs-ps3-face-off-round-15-article?page=2 Jij wilt toch niet beweren dat iemand die getallen uit link 1 heeft lopen verzinnen?
DF doet echt wel goede grondige analyses. maar zoals met alles, results may vary en er kan ook nog altijd een verschil zitten tussen kille cijfers en je eigen beleving. Niet iedereen is even gevoelig voor framedrops bijvoorbeeld
Het is wel nice dat MS toch heeft besloten hem zonder Kinect te verkopen. Al zou ik hem niet zonder Kinect willen zullen nu meer mensen toch beslissen de Xbox One te halen. En de extra features voor gold zijn altijd welkom aangezien ik dat altijd heb
De nummer kloppen iig niet met wat zichtbaar is in de videos. Bij een drop van 30 fps in een seconde zou het beeld stil moeten staan. Echter zie niet eens een frame overgeslagen worden. Iets klopt er niet.
Ik word niet warm of koud van de One zonder Kinect. Ook niet van de One met Kinect, maar het zorgt er echt niet voor dat ik de One wil gaan kopen. Ik vind het wel fijn voor degene die twijfelde en de One niet wilde vanwege de prijs, maar mij boeit het niet. Ik denk wel dat het goed is geweest, damage control. Het is wel zo dat de One vooral bezig is geweest met damage control, dat is natuurlijk wel een faal.
Vind ik niet. Microsoft probeerde wat nieuws en heeft gemerkt dat het publiek het hier niet mee eens is en draaien het terug. Zonder risico's heb je geen vooruitgang.
Natuurlijk, zonder risico geen vooruitgang. Dat wil niet zeggen dat als je risico neemt en het je in je gezicht slaat, dat je dan niet gefaald hebt. Dan heb je dus fouten gemaakt, en dan heb je gefaald.
Ik weet ook niet echt of je het risico moet noemen. Zou het eerder arrogantie noemen dat mensen het product toch wel moesten en dat ze alles konden maken. MS heeft nu hopelijk geleerd dat het niet zo makkelijk gaat.
Goede zet van MS, ben erg benieuwd naar de April NPD cijfers, aangezien de Titanfall maand ook al geen zoden aan de dijk zette, zal April wel echt de doorslag hebben gegeven. Wel een dubbel gevoel over deze zet, wat is de Xbox One nu? Er zullen nu helemaal weinig tot geen Kinect games meer gemaakt gaan worden, de UI van de One moet nu twee ledig gebouwd en ondersteund gaan worden ( Kinect en Controller ), wat overblijft is een minder krachtige console, en nu zonder Unique Selling Point, zonder een duidelijke visie. Vooral de mindshare is niet heel makkelijk om te draaien denk ik, de multiplatforms blijven beter presteren op de PS4, wat zelfs casual gamers weten inmiddels, en met 2 keer zoveel verkocht units is de PS4 voor developers het beste om voor te ontwikkelen en voor nieuwe consumenten de veiligste keuze qua selectie games. Wordt wel een fucking spannend E3 nu, MS heeft alle ruimte om volop met games te knallen, en hopelijk voelt Sony de druk nu eindelijk om ook eens keer een tipje van de sluier op te lichten.
Hoe zit het eigenlijk met die gratis games die je volgende maand krijgt? Kun je die gewoon voor noppes downloaden?