1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat vroeg ik me ook af en iemand zei dat bij de PS4 de voeding er ook inzat zoals bij de One. Maar als ik het zo zie twijfel ik daaraan eigenlijk.
     
  2. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Inderdaad, het verschil tussen de twee is ongeveer de grootte van een voeding. Dus misschien zijn deze keer de rollen omgedraaid, de X1 met ingebouwde voeding en PS4 met externe.
     
  3. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    PS4 ziet er wel erg slick uit hoor.
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Weet het niet ben er nog niet weg van eigenlijk. Vind het net een Oreo. Met die spleet haha. Vind de One mooier persoonlijk. :)
     
  5. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Boris van Gamekings zei dat de Xbox 360 een voeding ingebouwd had en de PS4 een voeding los kreeg.
     
  6. MentalJ

    MentalJ Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    3
    Bij de One zit ie helemaal niet in gebouwd... Wired had hem toch uit elkaar gehaald ook?

    nu met Link
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2013
  7. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Op zich maakt dit mij niet zoveel uit. Als je ziet hoeveel kleiner de ps4 is vergeleken met de xbone.
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    En het stond ook op IGN. Maar als ik op Xbox One power brick zoek op Google. Krijg ik alleen maar info dat die wel een voeding heeft. Ik weet het niet. :)
     
  9. MentalJ

    MentalJ Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    3
    [​IMG]

    Ik zie hierop geen voeding. Je zit een HDD (die je niet zomaar ff vervangt), dikke koeler op APU, en bluray drive.

    EDIT: had ook al ergens begrepen dat de kinect de voeding is ofzo, lijkt me ook raar.
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2013
  10. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Betwijfel het, dan wordt Kinect veel te snel veel te warm.

    Werkt de X1 eigenlijk zonder Kinect? Of moet deze aangesloten zijn? Zou wel rot zijn... is je Kinect kapot, kan je niets met X1 doen :p.
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Moet aangesloten zijn.
    Vind het maar apart met die voeding idd. Waarom is die dan zo groot? Alleen maar door de ventilator? Maar laatst lazen we nog dat de One problemen had met warmte. Hoe de hell kan dat met zo ventilator lol. :p
     
  12. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    En de Kinect zou je op je tv kunnen zetten, lekker zo'n warmblok op je tv...
     
  13. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik de laatste dagen op internet gelezen heb is dat juist de X1 een externe voeding heeft, en de PS4 een interne.

    Volgens de spec sheet van de PS4 is het een interne voeding in ieder geval.

    Waar dan alsnog het verschil in grootte vandaan komt tussen de X1 en de PS4 geen idee, betere engineers bij Sony denk ik.
     
  14. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Japan vs Amerika :+
     
  15. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Kinect leg ik ergens op de grond met de camera en microfoon helemaal afgeplakt. Ik zal in ieder geval geen last vab dat ding hebben.
     
  16. MentalJ

    MentalJ Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb even moeten zoeken, maar deze PDF van sony computer entertainment heeft het over een interne voeding. Dat vind ik dan toch knap vgl met die externe voeding van de XB1. Hopelijk betekend dat geen overheating issues ;)
     
  17. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    RROD all over again? :+

    Dus... PS4 heeft krachtigere hardware die dus ook warmer wordt, interne voeding en is toch een stuk kleiner dan de X1. Enigste wat de X1 extra heeft is die TV crap, maar zover ik weet is dat niet echt groot noch wordt het echt warm. Dus MS zijn knoeiers of de PS4 gaat serieus wat warmte problemen hebben 8).
     
  18. TripMode

    TripMode Novabetting

    Berichten:
    349
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik speel bijna alleen maar online, ik kan mijn niet heugen dat ik een game speelde zonder online te zijn. Dat gedoe over used games is wel vervelend, maar op PS4 kan je dus wachten dat je gewoon 20 euro moet neerleggen wil je de game volledig spelen of online gaan. Dat geld laten de ontwikkelaars echt niet lopen, ze zijn niet gek.

    Ik heb de Xbox 360 voor een jaar zeven en was vanaf de aanschaf zeer tevreden. Enkele Xbox One Only's spreken mij erg aan en op elke game heeft MS voorrang. En MS heeft al aangetoond een goede online service te kunnen neerzetten.

    Het duurt toch nog een hele tijd tot de release dus ik kijk het aan, maar als ik nu de keuze zou moeten maken ga ik voor de Xbox One.
     
  19. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat de achterkant van de PS4 genoeg ventilatie bied: :)

    [​IMG]
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Wel apart om te zien dat niet veel mensen hun keuze maken mbt prijs. :)
     

Deel Deze Pagina