1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Daarom juist.

2. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Waar doel je precies op?

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Mensen mogen het kut vinden maar laat mensen het ook een prima apparaat vinden. Het is bijna dat je de Kinect niet tof mag vinden en als het tof vind ben je geen echte gamer. Dat slaat nergens op. Het werkt gewoon goed de Kinect. En het is handig. Vooral de voice commands.

4. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Waar komt dat vandaan? Volgens mij heb jij het niet over de discussie van eerder vandaag, want daarin zag ik niet wat jij zegt. Je mag het zeker zo vinden. Alleen de opmerking van rivanov vond ik nogal vreemd. Zo van "ach ze weten niet wat ze missen, als ze dat wel weten zouden ze waarschijnlijk om zijn." wat ik onzin vind. Daar doelde Giorgio ook op met zijn ik wil games opmerking. Prima dat jij het geweldig vind, maar niet iedereen is erin geïnteresseerd. Wordt dat dan gelijk als klagen gezien?

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Wat heeft de Kinect dan gelijk met games te maken?

6. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Als in het maakt 100 euro vrij om games voor te kopen ;) verder niks.

7. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Dat we geen Kinect willen maar een game console zonder poespas.

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Volgens mij niet. Maar oke.

Dan moet je een PS1 kopen.
    Geen console is alleen maar een gameconsole meer.

Het is gewoon iedere keer als iemand iets zegt over de Kinect komt er gelijk ene groep die roept. Kut Kinect hoef het niet etc.
    Schiet gewoon niet op. Laat mensen het wel tof vinden. Mij heeft het verrast na Kinect 1.0.

Laatst bewerkt: 14 mei 2014
  9. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik wil ook geen d-pad want dat gebruik ik niet. En bluray ook niet. En de wifi gebruik ik ook niet. Het zat gewoon in het pakket.

10. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    De 360 en PS3 waren al niets eens meer alleen gameconsoles, ze zijn zoveel meer dan dat. PS4 en Xbox One zijn ook veel meer dan dat. Daarnaast zal het echt niet voor iedereen gelden, maar er zijn echt wel mensen die nu roepen ''3x niks dat hele Kinect, gelukkig dat het eruit is gehaald.'' , maar wanneer ze er echt voor zouden gaan zitten en zien hoe bepaalde dingen echt voor meer gebruiksgemak zorgt...dat zij ook denken...''zo hey, toch tof.''. Weet het zeker. :)

11. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Kom maar langs om me te overtuigen hoor :thumbs:

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik begrijp goed dat mensen het per se niet willen. Als ik de optie had gehad tijdens de release 400 euro zonder Kinect of 500 euro met Kinect dat had ik waarschijnlijk ook die van 400 euro gekozen. Maar ja die keuze was er niet en kreeg dus Kinect erbij. Twee dagen in de doos laten liggen omdat ik dacht meh heb het niet nodig. Maar toen maar eens geprobeerd na wat goede verhalen en het heeft me gewoon heel erg verrast hoe goed de commands werken en hoe vaak ik het gebruik en hoe handig en sneller het is. Ik zal het zeker missen als ik nu opeens geen Kinect meer zal hebben.

13. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Dat zijn geen accessoires. Kinect is dat zeker wel. En hoe gebruik je je d-pad niet

14. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Racegame! :p

Maarja klopt, kinect is stuk heftiger dan d-pad en er zullen mensen zijn die het nooit nuttig vinden, anderen wel. Feit is dat je nu in ieder geval de keuze gaat krijgen dus discussie gaat nergens over. :+

15. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Om snel door de menu heen te gaan werkt de D-pad erg fijn. Kan mij niet voorstellen dat je die niet gebruikt.. :+

16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Dat is idd het gare aan het hele verhaal. MS heeft een verhaaltje lopen verkopen die ze gewoon niet waar kunnen maken. Ook hier waren er genoeg mensen die geloofden dat de vernieuwde Kinect wel goede spellen zou brengen. Het is gewoon een mooi stukje techniek maar met een controller kan je gewoon eindeloos veel meer dan met 1:1 kopiëren van bewegingen (wat toen ook al mijn mening was). Voor de mensen die hem hier gebruiken is kinect zo te lezen ook niet meer dan een microfoon met een voicecommand functie die ook nog wel te vinden is in goedkope smartphones etc. Leuk dat het werkt maar zeker niet heel erg noemenswaardig.

17. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Ja, dat bedoel ik inderdaad. Ik heb nu PS4 nadat ik altijd 360 heb gehad, puur omdat Kinect mij ook niet trekt. Vrienden hebben het ook en het werkt erg goed hoor maar ik vind het niet nodig. Daarnaast vind ik het ook gewoon lelijk om zo'n groot ding voor mijn tv te moeten plaatsen. Nu hij zonder kinect verkocht gaat worden zal ik een aanschaf toch gaan overwegen, even de E3 en de games afwachten. Hopelijk iets supertofs van Rare. \o/

18. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ik vind de One geen lelijk ding hoor. Tuurlijk is de PS4 wat gestroomlijnder en wat kleiner maar ik vind de One een vet apparaat om te zien.

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Volgens mij bedoeld die de Kinect. :)

20. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ook die vind ik niet lelijk haha :+ Maar goed ik speel op een zolder dat is mijn game ruimte in mijn huis haha, kan goed zijn dat het in een huiskamer in sommige opzichten inderdaad lelijk kan zijn.

Deel Deze Pagina