1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

1. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ik vind dit dus niet. Microsoft probeert verder te denken en iets nieuws te maken. Ze willen dit met de wereld delen en daarom was het met Kinect only. Ze hadden daar grote plannen voor.

Het werd een flop omdat de consument het niet wou en dat geven ze toe en ze veranderen het voor de consument. Ik vind dit geen stomme beslissing, Microsoft probeert het in iedergeval.

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Het was al een flop. Als ze een beetje gekeken hadden naar hoe het project op de X360 liep hadden ze geweten dat ze het over een andere boeg hadden moeten gooien.

Ben met je eens dat het niet stom is. Naïviteit? Arrogantie?

Laatst bewerkt: 16 mei 2014
  3. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Melbuuln heeft het niet over de beslissing an sich om Kinect eruit te halen. Maar over de beslissing om het nu al aan te kondigen, en pas over 3 weken te verkopen.

Ze hadden het moeten aankondigen en de volgende dag kinectloze x1's moeten verkopen.

Dit had ik dus echt never nooit verwacht:

4. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Met welke wereld willen ze het delen want in juni is de Xone nog steeds maar in 13 landen te koop ;)
    De "rest" van de wereld volgt pas vanaf september.

Dat bedoel ik dus.

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zijn ook wat meer mensen die tweeten dat er iets eraan komt straks om 12:00.

6. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Dat was dus inderdaad overwachts, zoals ik al eerder aangaf Titanfall is helaas niet de topper geweest waar MS op gehoopt had.

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Het is wel een topper anders staat die ook niet bovenaan in sales voor de 2e maand.
    Precies het aantal verkochte Titanfall games voor de One weten we ook niet precies. Maar dat Infamous meer heeft verkocht was goed mogelijk. 3 miljoen meer bezitters en die game kwam na een lange droogte van geen PS4 games.

8. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Zal het er niet gewoon aan liggen dat er meer PS4's zijn verkocht en dus er een grotere afzetmarkt is? Tel daarbij op dat er al een fanbase is voor Infamous.

Zo onverwacht is dat niet. Het zou mij veel meer verbazen als het beste spel wat de PS4
    op dit moment te bieden heeft minder verkocht werd dan welk X1 spel dan ook.

9. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Het moest de titel worden voor de one waar ze hun hoop op gevestigd hadden, en hij verkoopt leuk maar het is geen topper in de zin van Gears.

Infamous ook niet overigens hoor.

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Gears is kut. :+
    Maar ja verder weten we de precieze aantallen ook niet. :)
    Wat als die 5000 minder keer verkocht is dan Infamous. Dan is het juist wel goed met een kleinere install base.

11. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Ze hadden Titanfall exclusief moeten houden op de X1, en zeker niet naar de 360 moeten laten gaan.

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zal niet weten waarom niet? Blijft een install base van 70 miljoen potentiële klanten.
    One exclusive maken zorgt er niet voor dat iedereen dan gelijk overstapt. Hoe goed de game dan ook is. Zelfde aantal zal je dan nooit halen. Denk dat MS aardig blij is met Titanfall 1 als MS exclusive.

13. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Ik heb ook niet aangegeven dat iedereen gelijk overstapt, maar wel dat het de kans groter maakt.
    Mensen blijven nu bij de 360 omdat ze toch denken waarom zou ik in godsnaam overstappen op een X1 als de game toch uitkomt op e 360.

Gemiste kans van MS, maar goed dat is mijn simpele mening.

14. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.103
    En ook nog op PC, dus voor mensen die een redelijke PC (lage systeemeisen) hadden konden het ook spelen, denk dat dat ook niet een goede stap was geweest.

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Tuurlijk de kans is groter. Maar alleen zal het nooit het gat dichten.
    En dan mis je aardig was sales. Wij kijken misschien heel erg naar current gen waar MS natuurlijk naar het groter geheel kijkt. Zoals ieder bedrijf in die positie. :)

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Toppers in verkoop bij gebrek aan beter. Beide zijn gewoon matige games. Op beide consoles is nog geen topper uitgekomen en dat duurt ook nog wel even.

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Tsja dat is een mening. :)

18. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Knack verkocht ook beter dan 3D super Mario world, het is niet zo vreemd.

Daarnaast zijn er 3 miljoen meer units verkocht? Dat zal er ook wel wat mee te maken hebben.

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ja sorry was BF4 even vergeten :+

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

Deel Deze Pagina