Hopelijk hebben ze dit keer dan wel wat aan de vele bugs gedaan. Last Light is wat betreft echt een drama.
Al die heruitgaves zijn wel allemaal games die ik niet gespeeld heb maar inderdaad fuck off en ga verder met nieuwe games maken
Ik verwacht met al die remakes of wat dan ook dat 2k ook dat nieuwe Borderlands deel op de X1 en de Ps4 uitbrengt en ik wil nog steeds Castlevania 2 spelen.
als je bij bol.com destiny bestelt krijg ej de beta dus mooi met aceptgiro bestellen en dan en keer anuleren.
Key krijg je pas heel laat. En je hoeft niet eerst te betalen. Wel jammer dat er dit soort mensen zijn. Als ik die winkel was kreeg je de 2e keer geen key meer van mij.
Agree. Hekel aan. Zelfde als mensen die 4 PS4's bestellen bij verschillende webshops om ze vervolgens voor het dubbele te verkopen. Gelijk kapot schieten. Is gewoon een ander oplichten.
Ik heb het ook gedaan hoor Bol.com is toch een oplichter met hun 65 of 70 euro voor nieuwe spellen...
Heb het via Bart Smit gedaan. Daar hoef je alleen een email adres in te vullen om bericht te krijgen wanneer de game er is. En dan twee dagen later krijg een beta code. Tsja dat is hun probleem dan. Daarnaast wil ik graag de beta spelen maar ik haal de game digitaal op de marketplace. Waar je nergens een beta code kan krijgen.
Zoveel moeite, heb het half jr terug bij amazon gedaan. minuut later geannuleerd. Waarom doen jullie zo moeilijk via bol en bart smit xD
Wat is er moeilijk aan bij Bart Smit? Je gaat naar de site en naar Destiny. Vult je emailadres in bij de game en je krijgt de code. Je hoeft zelfs niks de annuleren ofzo. Dus jij doet moeilijk.