Ah ok dan, tja das wel voor een goed doel dan inderdaad. Ik las dat install tijden en laadtijden sneller en korter zullen duren als je een SSD HDD voor Xbox One zou gebruiken. Dat zou tof zijn.
Was laatst een filmpje ergens in een van de PS4 topics gepost waar ze SSD met normale HDD's vergeleken. SSD was wel sneller maar niet dusdanig sneller dat het verschil in prijs/minder opslag rechtvaardigt wordt. Zal op de X1 ook wel zo zijn
Zeker al je upgrade omdat de je extra ruimte wilt hebben. Dan wil je ook minimaal voor 1TB gaan. Wat belachelijk duur is met SSD.
Ah duidelijk dan. Dan ga ik gewoon voor een normale van Western Digital ofzo. Zijn goed te betalen ook. Ik hoopte echt effe op grote verbeteringen aangezien mijn Surface die SSD heeft extreem snel opstart. Maar dat zegt niet alles natuurlijk.
Nee maar seriously wel een hekel aan mensen die dingen opkopen puur om het door te verkopen. Ook met kaarten voor festivals etc, laat die kaarten toch gewoon voor mensen die er heen willen. Oud collega deed precies hetzelfde, gewoon kaarten kopen terwijl hij zelf toch niet ging, dan als het uitverkocht was ze voor het dubbele verkopen. Naja sorry maar ik vind dat erg zielig. Ook al is het makkelijk verdiend, dat is drugs dealen ook.
Waarom haat ik dan elke vorm van handel? Handel is niet mensen oplichten. En ik heb het over snel uitverkochte items. Niet over prijsverschillen van winkels oid.
Hoe is het mensen oplichten als mensen dat ervoor over hebben om te betalen. Ja het is klote, maar omdat het je hobby is vind je het denk ik erger
Kan het hier niet mee oneens zijn man. Kut hufters in het begin van de PS4....ding was niet aan te slepen en op markplaats bulkte het van die advertenties van PS4 consoles voor 1000 of nog veel hoger. Pardon my french, maar kk effe snel op. Handel my ass. Ik vind dat er grenzen moeten zijn. Net zoals concertkaartjes, soms ben je er te laat bij en dan zie je ze op mp staan. En die prijzen die je soms ziet......gewoon zielig.
Supply & demand. Niemand dwingt je toch gedwongen er extra voor te betalen? Netjes? Misschien niet. Lucratief? Abso-fucking-luut.
Nou nou, niet zo raar he. Het is ook mijn voorkeur niet maar die mensen willen blijkbaar meer uitgeven om het eerder te hebben (consoles dus), die dingen komen wel weer beschikbaar dus het is hun eigen schuld. Festivalkaartjes (of andere dingen die niet meer in de handel komen) doorverkopen om puur winst te maken vind ik wel schandalig.
Ik had mn preorder weggegeven zonder extra winst. Had die miep het doorverkocht voor 300,- winst. Dat is pas oplichterij
Sony maakt winst op elke verkochte PS4 Met elke PlayStation 4 die over de toonbank gaat, maakt Sony winst. Dat was vroeger wel anders. Met de vorige generaties van de PlayStation verkocht Sony de spelcomputer in de eerste paar jaar na release met verlies, in de hoop dat ze met de verkoop van games genoeg geld binnen zouden halen. Nu houden ze een strategie aan die Nintendo al langere tijd goede diensten heeft bewezen. Sony-baas Kaz Hirai wist ook nog te melden dat 3,5 miljoen PS4-bezitters ook PlayStation Plus gebruiken. Dat is de helft van de slordige 7 miljoen verkochte PlayStation 4-consoles. Met de winst die ze maken op elke PS4 en de inkomsten uit PlayStation Plus hoopt Sony nu dat ze meer geld bij elkaar gaan harken dan met de PlayStation 2.
ik vermoed dat het wel hoger gaat worden. Zeker als er meer (multiplayer) titels op de markt gaan komen en meer (en betere) gratis games aangeboden worden