Als je in zoveel landen released dan zal je altijd een tekort hebben. Zoals je ook zag met de 360. Wel dan in iets mindere mate. Maar problemen zal je altijd krijgen.
De One verkoopt gewoon goed, alleen door het grote verkoop succes vd ps4 lijkt het alsof de one het niet goed doet :b:
Zullen we nog even wachten met conclusie trekken tot de X1 bij meer landen beschikbaar is? De verkoop schiet dan wel omhoog.
Nee. Feit blijft dat hij het momenteel gewoon slecht doet vergeleken met een soortgelijk product. Wat hij in de toekomst doet is irrelevant voor die conclusie.
Bovendien verkoopt de PS4 in de meeste landen (misschien wel alle) waar de X1 uit is gewoon beter. Dus de conclusie dat de X1 het relatief gezien slecht doet kun je best al trekken Verwacht trouwens wel dat de X1 met een pricedrop en wat leuke exclusives over tijd gewoon weer in de buurt van de PS4 gaat komen
Slecht argument. Ten eerste is de PS4 veel minder beschikbaar. Daarnaast zijn de tier2 landen kleine afnemers waarvan een redelijk gedeelte al een import heeft. Het afwachten zal er alleen voor zorgen dat het gat groter wordt.
Slecht? dat doet de Wii U slecht verkopen. Snap dat jullie ps4 boys dat graag zo zien maar dan verkochten de ps3 en x360 ook slecht zeker in vergelijking met de wii? Wat een onzin
Vergeleken met de PS4, een vergelijkbaar product, is het idd slecht ja. Daarnaast heb ik zowel een X1 als een PS4.
Hmm, verklaart wel meteen de vele RRoD... Uhm, ja. Zo moeilijk is dat toch niet te begrijpen? De sales van de Wii zijn gewoon insane.
Idd mensen die roepen dat de PS4 moeilijk verkrijgbaar is. Nooit de Wii taferelen meegemaakt waarschijnlijk.
Die was op de launch en de weken daarna moeilijk te verkrijgen. Maar 6 maanden na de release nog steeds geen units in de winkel heeft de Wii ook niet gehad. En ik verkocht ze zelf detijds.
Ik werkte toen ook in een gameswinkel van januari tot juni 2007. En ik heb nooit een Wii op voorraad gehad of in de winkel kunnen leggen.
Het is een feit dat de X1 gewoon slechter (of minder goed) verkoopt dan de PS4. Wii u verkoopt inderdaad helemaal slecht. En inderdaad in vergelijking toem met de Wii en PS360 was het ook slecht wat de last liet zien ten opzichte van de Wii qua verkopen. Snap dat jij dat als X1 boy anders ziet.
Kan natuurlijk ook aan slechte inkoop liggen Ik weet dat er in maart weer vrije voorraad was in alle winkels in Nijmegen.
Aangezien ik niet op het PS fora kom, post ik het hier maar even: Dat is dan ineens wel een toffe bundel... voor laten we zeggen... € 500,-
€500 zou een hele mooie prijs zijn. De PSV lag op een gegeven moment voor rond de €100 in de winkel. De nieuwe uitgave zal wel iets duurder zijn, maar €500 voor het pakket is een mooie prijs. Duurder zou ik hem niet maken.
Maar mensen hebben liever de oude uitgave van de Vita , het moet een aantrekkelijke bundel zijn... met die prijs heb je het gemak dat je alles in 1 doos hebt i.p.v. 2 dozen.