1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik had ook nog snel even de oude gekocht voordat hij uit de schappen verdween.

Waarvan je er 2 misschien leuk vind. €100 euro voor een PSV is een mooie deal imo.

Laatst bewerkt: 5 jun 2014
  2. Zumpelvelder

Zumpelvelder Active Member

Leuk Bevonden:
    618
  3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Denk dat je het anders moet lezen. Studios kunnen die 10% gebruiken die voor Kinect gereserveerd was. Lijkt me dat nu de studios mogen bepalen of ze Kinect willen gebruiken im de games.

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja zoiets is ook al gezegd in januari. Dus ipv dat het standaard naar de Kinect gaat ook als je het niet wilde, Kunnen devs nu kiezen wat ze met de extra 8% doen. Steken ze dat in Kinect features of iets anders. :)

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Denk wel dat het zal meehelpen om devs over te halen wat voor hun een mainplatvorm wordt.

6. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Inderdaad. Snap het wel ... maar Kinect is gewoon op de 360 enorm geflopt en op de One word het ook maar mondjesmaat gebruikt. Ikzelf vind het echt geen toegevoegde waarde hebben ;) Ieder zijn ding natuurlijk.

Maargoed, die 10% is leuk. Verschil met de PS4 word steeds minder. Zoals verwacht. Ben alleen benieuwd hoeveel performance ze er nog meer uit weten te krijgen als die nieuwe DirectX er eenmaal is.

Overigens moest ik wel een beetje gniffelen over dat bericht van PS4 + Vita :+ Sorry, maar wat UpInSmoke zegt; je hebt tegenwoordig de Vita met 109274901724901724 games erbij voor 100 euro. Leuke combinatie als een Vita nog ontbreekt in je collectie. Ondertussen word deze bundel als een gek aangeschaft door mensen die op de XBOX One prijs aan het miepen waren :+

Laatst bewerkt: 5 jun 2014
  7. RogierM

RogierM Active Member

Leuk Bevonden:
    31
    Ja Xbox one betaal je 100 euro voor Kinect die je niet gebruikt, tov 100 euro voor door gamen tijdens het schijten. Dus makkelijke keus voor meeste gamers

Sent from my iPhone using Tapatalk

8. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Hopen kun je altijd:), laat ze het eerst maar eens zien dat het gaat kleiner wordt.
    Ik zelf denk dat het niet gaat gebeuren.

9. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    Had ik niet van jou verwacht dat jij dat zou denken :9

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Groot verschil tussen een handheld of een useless camera.

Daarnaast krijg je er tig miljoen waardeloze spellen bij. Tig miljoen x waardeloos is nog steeds minder dan 0.

En de reden dat hij bij het pakket is zit is de link met de PS4. Dus zonder Vita games heb je nog steeds wat aan het apparaat. 100x meer waarde dan een kinect imo.

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Sommige media haha.

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Lol.

13. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Game is toch nog niet eens uit dus hoe had de gemiddelde gamer het moeten weten als de dev het niet zelf naar buiten brengt?

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Er is een demo. En hij komt volgende week uit.
    Daarnaast zei de dev een tijdje geleden dat het 1080p ging worden. Maar dat is dus nu niet het geval maar niemand was het opgevallen totdat DF een artikel erover plaatste. Wat dus wel grappig is.

Laatst bewerkt: 7 jun 2014
  15. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Treurig dat een game waarvan eerst gezegd is dat deze 1080p is ineens 900p is.

Er zijn wel verschillen tussen beide versies:

Xbox One heel de tijd rond de 30, terwijl PS4 zo nu en dan neigt naar de 29 maar ook weleens naar de 31 8)

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Heb net wat beelden gekeken. De hele game is een grote blur lol.

Hier een voorbeeld.

Laatst bewerkt: 7 jun 2014
  17. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Van welke systeem? PS4 of X1?

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Beide.

19. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Oke, ik heb namelijk eergister de game gespeeld op de PS4 en de blur is mij echt niet op gevallen. Zal 'm straks op mijn One checken of ik daar wel blur zie.

X1 kan je nu beter mee gamen met dit weer dan de PS4. X1 koelt extreem goed PS4 juist weer wat minder is mij opgevallen.

20. Dribble

Dribble Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    met dit weer kan je beter helemaal niet gamen :+

Deel Deze Pagina