1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zal wel een combinatie geweest zijn van beide denk ik.

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Zou heel goed kunnen. En zal eigenlijk ook wel moeten.

3. capcom23

capcom23 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    LMAO!

4. capcom23

capcom23 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Had al bij release moeten zitten eigenlijk. Ze hebben weer direct iets uitgebracht wat niet eens af was. Steeds maar patches patches patches. Ach ja

5. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
  6. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Was al bekend, maar ik denk dat bij de X1 er nogal wat dingen zijn veranderd waardoor hij toch ietsje beter presteert dan voorheen. Al is het natuurlijk zonde dat een 2 jaar oude game niet eens op 1080p kan draaien. (al hebben beide versies wel 60fps)

7. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.102
    Niet dat 60fps heel veel boeit in deze game. Maar D3 ziet er niet geweldig uit, ook niet op de PC. Snap niet dat zo'n game dan op 900p draait. Maar ach.. Maakt niet zoveel uit.

8. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    X1 heeft toch te weinig recources maar inderdaad boeie.. zolang je kan genieten van een game.. 1080P is alles toch bijna niet te lezen.. ;)

9. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.102
    Ik hoop dat dat een grap was :+

10. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ik dacht dat Hardline dat al was.

Ik speel Diablo 3 op een i7 MacBook uit 2012 en deze heeft het er ontzettend lastig mee op 1280x768. Geen idee waarom, maar mijn CPU en GPU zijn gemiddeld 95 graden en de FPS drops gaan soms onder de 30 (anders zo'n 40-45). Ik vind het niet meer dan logisch dat een X1 waar geen i7 in zit hier ook moeite mee heeft en al helemaal op 1080p en 60 fps. Aan de andere kant is dit een game waarbij het totaal niet uitmaakt, dus ja.

Laatst bewerkt: 16 jun 2014
  11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Sleeping Dogs komt ook al naar Xbox One en PS4...

12. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Dat ligt hem aan de grote van de TV :+

13. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.102
    Jezus, dat was nu ook weer niet nodig. Zo een leuke game is dat nou ook weer niet.

14. Zumpelvelder

Zumpelvelder Active Member

Leuk Bevonden:
    618
    Het was een game met redelijk veel potentie, maar uiteindelijk was alles in die game gewoon matig uitgewerkt. (enkel de cutscens waren bruut en mooi gemaakt, maar daarvoor game ik niet)

Krijgen we nu dus alles mooie graphics maar nog steeds zwaar eentonige gameplay in een speelwereld die verder ook zeer beperkt is qua mogelijkheden. Jawel, top idee hoor! :emo:

15. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Ach, we krijgen genoeg games de komende tijd op de next-gen :) beetje jammer dat de helft oudere games zijn.

Al ga ik liever een remake/hd versie spelen dan het orgineel, want dan ziet het er allemaal toch wat mooier uit.

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ja maar Sleeping Dogs? GTA V snap ik, ik zou SKyrim ook nog snappen,. .. Maar Sleeping dogs hoeft echt geen HD remake. Dat is echt geen tijdloze klassieker die beter is dan Watch Dogs of AC IV of andere games die al op next-gen zijn

17. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.102
    Precies, Sleeping Dogs is gewoon een aardige B game maar nergens speciaal in. Nouja.. Ze zullen wel merken dat het niet gaat aanslaan :+

18. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik vond SD wel hele toffe missies en sfeer hebben. Wat echter echt kut was, was het autorijden.

19. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Sleeping Dogs was voor mij GotY van 2012:+ Maar zit ook niet op een remake te wachten, wel op een vervolg

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Eurogamer heeft er nu een artikel over.

http://www.eurogamer.net/articles/2...er&utm_medium=social&utm_campaign=socialoomph

Deel Deze Pagina