1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

1. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Als het echt gameplay > graphics is, tsja dan moet je toch maar even een Wii U aanschaffen Kevf ;).

2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Dat kan idd niet op de PS3. Voor mij niet interessant, maar idd als je er wel belang aan hecht....

I know. Al zo vaak over getwijfeld. Echter de backlog op mijn andere consoles is nog zo asociaal groot dat ik toch eerst die ga aanpakken.

3. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Maar dat is het voor mij niet alleen :) alles werkt zoveel soepeler en ik merk echt een verschil in veel games (ook al is het crossgen). Nee, ik merk echt dat ik klaar ben, maar het vervelende is dat er inderdaad een backlog op staat van games die ik nog steeds gespeeld wil hebben :emo:

4. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    In dat geval kom je weer op het oude verhaaltje, dat je gewoon je PS4 te snel in huis heb gehaald.
    Je had dan gewoon moeten afwachten tot er genoeg games naar jou mening uit waren om mee te gamen en dan de console moeten aanschaffen.

Zeker zoals je zelf zegt dat je nog een backlog hebt op andere consoles.

Dit jaar heb ik mijn prima vermaakt met:
    Assassin's Creed Black Flag
    Fifa 14
    Battlefield 4
    Wolvenstein
    Watch Dogs
    Killzone
    Lego Marvel
    Tomb Raider
    Infamous
    Thief

Al die games al gespeeld? tuurlijk kan er altijd meer bij, maar zoals ik al eerder zei de console is nog niet eens een jaar uit he.

Als je dan het volgende lijstje kijkt:

Bovenstaande valt allemaal in het 1ste jaar van de Playstation 4, de vorige launch verbleekt hierbij.
    Kom dan nog maar eens zeggen in december dat het allemaal maar matig is.:thumbs:

5. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.954
    Ik wil gewoon een fucking Wii U voor 150eu.
    Wil Super Mario Galaxy 1 en 2 nog spelen, die Zelda Wii shit, Wind Waker HD, Mario Kart 8, Super Mario 3D World en Super Smash Bros.

6. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ohja potverdomme! Valiant Hearts leek mij ook erg tof :D eerst maar eens Child of Light uit spelen, dan over een weekje dat spel halen \o/ wat nou niks te spelen inderdaad

7. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    En ik snap niet dat iemand kan klagen dat er geen games te spelen zijn op zijn next (nu current) gen console, be that PS4 of Xbone.:):

Anyway; dat is wat ik nog moet spelen/aan het spelen ben. Plus er komen nog meer games uit, maar die hebben mijn interesse niet, dus heb ik niet genoemd.

Tot nu heb ik Infamous, Killzone, Lego Marvel, AC Black Flag, MGS: GZ en Resogun uitgespeeld.

En dat in 8 maandjes. Ik hoef echt niet elke maand een topper.
    Geen tijd voor. Zo kan ik het mooi bijhouden. Ook wel eens leuk voor de verandering!
    Zo blijft het leuk. En goedkoop(er).:9

8. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Als Nintendo nu de prijs eens ff drop naar op z'n minst ā‚¬ 250,- dan willen veel meer mensen die console. (of een Smash bundel voor ā‚¬ 250,-?)

9. capcom23

capcom23 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb erg spijt van de WII U. Heb het speciaal gehaald voor Legend of Zelda Windwaker HD. Die Super Mario Bros speelt hetzelfde als op de WII versie alleen wat mooier en nieuwe level design, maar verder niks bijzonders. Ik heb er 299 euro voor neergeteld voor de console. Nu half jaar verder is het gewoon erg veel voor een console die maar net boven de xbox 360 of ps3 uitsteekt. Das absoluut geen next gen. Ze naaien de gamers met een oude CPU/GPU zoals met de NDS of gameboy advance. Super nintendo heeft zelfs betere graphics in 2D dan NDS! En dat is al zo'n oude machine. Nintendo weet heel goed over te brengen en fans trappen er in. Maar dit is mijn mening. Leuk voor het hebben voor 199 euro en dat is ook echt het max prijs als je mij vraagt voor zo'n console.

10. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Nouja, Voor Nintendo was het helemaal niet de bedoeling om een next-gen console te maken, maar iets beter dan de Wii en een familie console en dat is gelukt. Als je echt Next-gen wilt dan kun je kiezen voor een PS4 of X1.

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Mario 3D, Mario Kart?

12. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Uhm, ze naaien niemand._0/
    Je koopt het toch zelf? Moet je maar iets meer info verzamelen voordat je een apparaat van 300 euro koopt.

Neemt niet weg dat ik ook absoluut niet zo happy ben met de WiiU hoor.
    Ja, Mario Kart is goed en leuk....maar dat is dan ook de enige game imo.

13. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Mario 3D world, Pikmin, Zelda, New Super Mario Bros, Lego City, ach er is genoeg te spelen :).

Pikmin is ook opvallend tof, zeker omdat die juist gebruik maakt van de Wii U gamepad.

Maar ik denk dat de meeste mensen (o.a. ik) de Wii U gewoon als 2e console hebben, je koopt alleen maar de exclusieve titels en daar blijft het bij.

14. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Dat zeker, en zal ik ook nooit zeggen.
    Echter vind ik persoonlijk alles een beetje been there done that bij de Nintendo games.

Yep. Als je de WiiU als main hebt....ai.:):

Ik had alleen iets meer vernieuwing verwacht bij de Nintendo titels.

15. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Ik snap je punt, het zijn niet allemaal dezelfde games maar het voelt wel allemaal als dezelfde game :lol: vaag maar waar.

Ach, Bayonetta 2 (incl 1) komt binnenkort uit en die gaat wel erg tof worden.

Smash en Mario Party haal ik ook wel, maar dat zijn voor mij echt typische games voor d'r bij die ik dan met vrienden kan spelen zoals met Mario Kart 8.

16. RogierM

RogierM Active Member

Leuk Bevonden:
    31
    Sony had gisteren hun jaarlijkse aandeelhouders vergadering, 6 van de 7 laatste jaren is er verlies gemaakt. in 2012 werd het beste resultaat behaald door de Japanse verzekerings branch |:-.

De CEO heeft zijn excuses aan de aandeelhouders aangeboden en gebruikt woorden als crisis en herstructurering. Het is te hopen dat Sony snel beter gaat draaien of anders het merk Playstation te koop zet, anders kan dit nog wel eens heel triest eindigen.

http://www.gamasutra.com/view/news/...rai_heckled_at_annual_shareholder_meeting.php

17. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    Ze hebben ook aangegeven met minder AAA titels te komen en met meer indies voor de ps4.. simpelweg te hoge ontwikkelings kosten voor AAA titels. Toch jammer.

18. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.723
    Voor mij is de hele gamewereld een beetje been there done that geworden met heel af en toe een uitzondering.

19. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Toch zijn de aankomende IP's niet mis, ik noem een Rime, Bloodborne, Uncharted 4, The Order, Guerilla's nieuwe IP etc. Die Rapture game ook nog.

20. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    Alleen the order lijkt me wat maar dat is puur omdat het er zo mooi uitziet. Game ziet er voor de rest erg lineair uit, afwachten of het wat word.

Deel Deze Pagina