1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

1. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.102
    Dat is ook multiplayer.

2. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    In dit geval bedoelde ik PvP als multiplayer.

3. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    Vreemd idd op een xbox forum :$ owee als er wat negatiefs over een ps4 game word gezegd, dan ligt het vast alleen aan de zoals jij zegt de xbone eigenaren en niet aan de game zelf :$

Destiny zou ik graag de beta van willen spelen om te kijken of het wat is, en dat kan straks toch? Of moet je de game pre orderen of ergens inschrijven?

4. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Dan moet je hem pre orderen. Alhoewel ik vermoed dat er nog genoeg codes worden uitgedeeld.

Bij Bart Smit is het wel het vrijblijvends. Je geeft je emailadres en na een paar dagen krijg je een code waarmee je je kan registreren bij Bungie.net. Je hoeft verder geen aanbetaling te doen en de pre order bij Bart Smit verplicht je tot niks.

5. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Of bij bol.com gewoon acceptgiro :)

Over de Order (als xbox gebruiker) ik vind de game er gruwelijk mooi uitzien de sfeer en setting is helemaal m'n ding... alleen lijkt het bijna alsof de game voor mij gespeeld gaat worden icm allemaal QTE. Linear lijkt mij geen probleem aangezien genoeg toppers ook linear zijn.

Ik hoop alleen dat the order meer gaat zijn dan een grafisch ''wondertje'' want de game ziet er voor alsnog prachtig uit.

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Bij bol.com moest je voor 22 juni pre orderen zeiden ze. Ik heb vandaag mijn beta code al ontvangen voor Destiny. Je kunt nog proberen om daar te pre orderderen.

Staat nog wel steeds op de site dat er een unieke pre order actie is dus waarschijnlijk hebben ze nog codes.

7. Zumpelvelder

Zumpelvelder Active Member

Leuk Bevonden:
    618
    Dit soort opmerkingen kan ik nou echt van genieten! _O_ :thumbs:

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Wat vind je dan van Walking Dead Fii?
    Is ook Indie maar speelt zich af als een film wat je graag wilt zien zoals je zei.
    Ben het wel een beetje met je eens. Ik vind "grotere" Indie titels wel leuk zoals Walking Dead, Max etc. Maar games zoals Sixty Second Shooter Prime vind ik niet echt thuis horen op console. Dat zijn gewoon games voor op je phone ofzo.
    Probleem is dat de gat tussen "normale" games en Indie games ook kleiner begint te worden. Ik bedoel Outlast is een Indie titel maar ja wordt gezien als een ""normale" game eigenlijk

Laatst bewerkt: 23 jun 2014
  9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Vind vooral die Indie games die in een dag gemaakt lijken te zijn crap. De grotere titels/games zijn soms erg vermakelijk hoor.

10. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Walking Dead is tof, maar zie ik ook niet puur als indie. Benieuwd naar hun Game of Thrones-game. Het is gewoon een rare markt. Dat games zoals Bastion en al die andere games qua art misschien bijzonder zijn is waar, maar dat is alles. Gameplay is uit het jaar 0. De markt ziet het op dit moment als een hoogtepunt van gaming, maar wat mij betreft is het genre en imago snel weg.

11. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.102
    Die 8 bit spellen zeggen me ook weinig ja, soms zitten er wel echte parels tussen.

12. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Er zit een hoop crap tussen de indies, maar soms zit er een pareltje tussen, beetje zonde om die niet te zien omdat je indie=crap in je hoofd hebt.

Niet elke game hoeft iets nieuws te doen om goed te zijn.
    Niet elke game hoeft groots te zijn om leuk te zijn.

Soms is simpel ook leuk.

Nintendo doet dat al sinds de NES met succes.:+

13. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222
    Hier herken ik me best in.

De laatste jaren boeien veel games mij totaal niet meer, maar gek genoeg volg ik nog best veel gamenieuws. Vroeger keek ik bijna als een gek naar alle games uit, maar nu is dat eigenlijk een handjevol. Ik kijk alleen maar uit naar Fallout 4, Mass Effect 4, Borderlands Pre-Sequel en Destiny opzich een beetje. Maar dat is het ook wel weer voor mij.

Als ik dan naar vroeger kijk dan zat ik ook uit te kijken naar games zoals Farcry, Watchdogs, Assassins Creed, Call of Duty, Tomb Raider en ga zo maar door. Ik ben juist de laatste tijd ook steeds meer indiegames gaan waarderen. Child of Light, Outlast en Valiant Hearts die nog moet uitkomen_O_

Maar het is bij mij echt veel minder geworden. Ach 1 voordeel, het scheelt wel veel geld:+

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Komt wel weer terug. Mijn interesse is ook weg geweest van 2009 tot 2011/2012 ofzo. Toen heel weinig gedaan. Bijna geen game gekocht. Live laten aflopen. E3 totaal gemist ieder jaar. 360 stond bijna in de weg. Nieuwe generatie heeft voor mij het vuurtje weer aangewakkerd.

15. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik ben nog altijd druk bezig 360 games uit te spelen zoals dark Souls, Dead Space 3, Alan Wake, enzovoort en in september haal ik een Xbox One en kijk al behoorlijk uit naar games als: Evolve, Dragon Age Inquisition, Lords of the Fallen, Forza Horizon 2, Sunset Overdrive, zelfs een klein beetje benieuwd naar CoD dit keer en AC Unity ook benieuwd naar. Dan nog far Cry 4 en ga zo maar door....gaming to the max nog altijd hiero.

16. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    En GTA V dan? :+

17. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Kom er maar niet aan toe om verder te gaan, nu Donkere Zielen mijn....ziel heeft ingenomen. Zie het nog wel gebeuren dat ik nu gewoon wacht op de remastered versie en het verhaal opnieuw ga spelen. :)

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Alle andere games worden geofferd op het backlog altaar voor Dark Souls. Zo gaat dat als die game je in z'n greep heeft

Enige game van last gen zowat (samen met Oblivion misschien) die me ook als ik niet speelde bezig hield

19. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Haha precieeeeeees man. Dat had ik gisteren bijvoorbeeld. Bij familie op bezoek, of tijdens het uitlaten van Yoshi etc.....en regelmatig zat ik in mijn kop met hoe ik verder zou gaan thuis in Dark Souls. Eigenlijk heb ik dat met maar weinig andere games.

20. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    916
    Ik snap die hype op DS niet hoor... Geprobeerd, maar wat een bout game. :+

Moet je ding zijn denk ik...

Deel Deze Pagina