Ik vond het ook niks hoor. Maar ik kan wel zien waarom zoveel mensen die game helemaal geweldig vinden. Snap de hype daarom wel een beetje.
Alleen al het feit dat ze bij deze game je handje niet vasthouden is al een hele grote plus vind ik. Je gaat veel dood en je zult elke keer een strategie bedenken hoe je het gaat aanpakken. Heb je het dan gehaald, dan is de blijdschap groot. Zodra je je echt verdiept in de game en je moet natuurlijk wel wat met action RPG hebben, dan wordt ie gigantisch verslavend ook.
Dus dit! Heb zelf precies hetzelfde gevoel ben nu 25 en kan bij de nieuwste games zoals gisteren watchdogs op de ps4 bij een maat niet meer heel warm of koud ervan worden. Ik zie het nu als een sandboxgame waarin hacken het hoofdelement is maar meer dan dat ook niet. AC hoef ik niet meer te spelen om precies dezelfde repetitieve redenen. Ik dacht eerst dat ik misschien het gamen ontgroeid was te oud ervoor ofzo . Ik besef me nu als ik er ook zo naar kijk dat het allemaal dezelfde troep al jaren is alleen een mooier jasje of net een aanpassing hier of daar. Games als fallout, the witcher, borderlands die gaan de volgende games weer precies hetzelfde doen alleen een andere setting of verhaal. Ik hoop maar dat het hele virtual reality gamen er snel is aangezien dat no way hetzelfde kan zijn. De opzet van het spel misschien wel maar de ervaring zelf no way. Met de ontzettend grote mainstreamgamerclub word out of the box denken niet echt beloond. Ik hoop dat het ooit als de filmindustrie word enn dat er art house games komen ofzo
Klopt vind dat het verschil in kwaliteit en budget vaak nog een te grote factor is. Ik vind arthouse films vaak betere kwaliteit dan regular movies is natuurlijk ook een rare vergelijking tussen twee verschillende vormen. Het is denk ik bij gamen een nog veel grotere budgetkwestie dan bij film. Dus doe je maar wat verkoopt.
En toch (zoals ik al eerder zei), is het vreemd. De game-industrie is groter dan de filmindustrie, je zou toch verwachten dat er ruimte zat is voor spellen als Catherine, Demons Souls, Deadly Premonition, Valkyria Chronicles etc.
http://www.eurogamer.nl/articles/20...er&utm_medium=social&utm_campaign=socialoomph Verstuurd vanaf mijn GT-S6310N met Tapatalk
Daar hebben we een mooi Xbox One topic voor en is gisteren al uitgebreid aan bod gekomen in die thread.
Tot nu toe ben ik maar teleurgesteld in deze generatie. Er is nog geen fatsoenlijke game uitgekomen en de E3 heeft me ook niet enthousiast weten te maken. Al die indies kan ik ook op mijn pc spelen, dus voorlopig zie ik echt geen enkele reden om 400 euro uit te geven.
Tja maar ik snap iMark wel. Altijd moest ik een nieuwe console gelijk hebben, ditmaal is het anders. Komt ook misschien wel omdat ik mij nog best goed vermaak op de 360 ondanks de lelijkere grfx en minder uitgebreide gaming. En elke maand nog twee games with gold en vaak zijn het titels die ik nog niet heb gehad. Al is het deze maand wat minder maar hey ies graties! Uiteindelijk koop ik wel een Xbox One of PS4. Als de nieuwe Dirt uitkomt exclusief op de next gen dan moet en zal ik er een kopen en dan uiteraard wel zonder kinect maar dat is logisch.
Heb precies het zelfde... Van de week werd ik door Gamemania gebeld of ik mijn 'Xbox One pre-order pakket' wilde doorgeven en 50 euro aanbetalen. Maar heb gezegd nog een even bedenktijd nodig te hebben. De gratis games Fifa en Forza word ik namelijk niet echt vrolijk van, die speel ik twee weken en dan ben ik ze toch zat. Denk dat de pre-order maar volledig annuleer en wacht tot de release van The Witcher 3. Koop ik die game wel te samen met een nieuwe console. GTA V 'HD' neem ik dan ook gelijk erbij...
Ik vind deze nieuwe gen ook bagger hoor. In het verleden moest ik per se de nieuwe console hebben voor de games. Ze waren must have voor mij, maar bij de nieuwe games heb ik dat gevoel niet. Heb zo van meh kan nog even wachten. Wacht wel als het minimaal 100 euro goedkoper is ;-)