1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

1. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    GTA kun je niet echt als voorbeeld nemen omdat deze game ook gewoon was uitgekomen op de PC, dus een 360 was niet meer dan logisch.
    Sony is hier ook geen eigenaar van.

Santa Monica, Suckerpunch, Naughty Dog zijn allemaal onderdeel van Sony, een titel zal dus niet zo snel naar MS gaan.

Insomniac is inderdaad wel overgegaan naar de X1.
    Bungie maakt dan weer de stap naar het multiplatform wat veel MS fans niet in denk hebben afgenomen.

2. Makkabeer

Makkabeer PSN: Kerkho7en

Leuk Bevonden:
    234
    Kleine mannetjes

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
  4. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Tja, beetje triest inderdaad....MS zal wel niet blij zijn geweest met het verschil tussen de vorige...

Maar wat meer balen is, lijkt mij dat de Xbone versie blijkbaar nog steeds niet net zo goed zal zijn als de PS4 versie had kunnen zijn?
    Ja, de game komt nog lang niet uit, maar ze zeggen het zelf.:+

5. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    De geruchten van parity zijn al erg lang, het zou erg jammer zijn dat games niet optimaal kunnen draaien op de een omdat de ander het niet aankunt.
    Wat geld allemaal niet kan doen.

Maar goed eerst even afwachten totdat de games uit zijn.

6. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Welk verschil? De XBOX One versie van COD draaide een stuk beter ;) Voor de rest moet je met een vergrootglas kijken wil je uberhaupt iets opmerken.

Ach, storm in een glas water. Wederom gebaseerd op geruchten i.p.v echte keiharde feiten. Ben dat hele gemiep om resolutie nu onderhand wel zat. Lijkt meer op butt-hurt PS4 fanboy's die alarm slaan vanwege een gerucht wat nergens op gebaseerd is.

Lekker laten gaan. Zal wel loslopen :)

7. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Geef toe, het zou een erg slechte zaak zijn als het daadwerkelijk zo was, de waarheid zal heus wel een keer boven water komen.
    Als console gamer wil je gewoon het beste en daarin niet geremd worden omdat een andere console "zwakker" is.

(let op ik geef ook aan dat het een gerucht is)

Laatst bewerkt: 16 jul 2014
  8. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Als je het beste wil moet je lekker op op de PC gaan gamen.

Wat is de PS4 toch sterk de X1 toch zwak.
    Het wordt door de media en fanboys groter gemaakt dan het eigenlijk is.
    De verschillen zijn nog steeds niet schokkend te noemen.

9. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Meh console gamer hier en daar wil ik gewoon het beste op.
    Verschillen zijn inderdaad niet schokkend maar zijn er wel, ik blijf erbij dat het verschil nog weleens groter zou kunnen worden in de toekomst.

10. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ik vind de exclusives (Halo) een stuk belangrijker dan een paar pixels op een scherm. Je moet overigens behoorlijk oplettend zijn en scherpe ogen hebben wil je het verschil kunnen zien, zelfs als je een PS4 en X1 naast elkaar zet. Tot en met 40" zijn de verschillen verwaarloosbaar door iedereen.

11. Dribble

Dribble Active Member

Leuk Bevonden:
    7

Natuurlijk is de PC qua graphics het beste, maar moet dat betekenen dat de consoles allemaal maar gelijk getrokken moeten worden?

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Het lijkt erop dat die dude in de video ook aardig aan het gissen is. Volgens mij zou Sledgehammer een van de eerste zijn die zoiets gaat doen. Maar iets vind ik wel grappig...

CD Projekt RED met The Witcher 3. Een tyfus grote open wereld zonder laadtijden verder, veel te doen en ziet er prachtig uit en in de X1 footage lekker soepel ook. Dat draait naar CDPR's eigen zeggen al op 900p, maar een liniaire shooter komt daar niet eens? Zou wel echt hilarisch zijn.

13. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Lekker wegblijven uit dit topic dan._0/

...9 van de 10 keer beter op ps4 en wij zijn dan butthurt? Tuuuurlijk jonge...:):

14. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    _O_

15. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ach, het is het vs topic, daar is het toegestaan om butthurt te zijn, we moeten allemaal onze aankoop verdedigen dus'ja ;)

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Boeiend die resolutie van CoD. Je kunt je beter druk maken om de game zelf.

17. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Dat 9/10 keer boeit me geen reet. Als je al niet tegen kritiek kan en je aangesproken voelt? ;) Jou reactie is kenmerkend. :): Ben blij met m'n One. Ieder z'n ding toch? Doelde meer op dat filmpje. Dat die gozer een beetje pijn aan z'n aarie heeft.

Anyway, wederom een hoop gezeik om niks. Game die over 4 maanden pas in de winkel ligt. Ghosts was toch ook beter op de PS4? Zie niet in waarom ze nu ineens de One voor zouden trekken.

18. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Gast ouwe. Jij kan ook niet tegen kritiek so please..

19. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ja ik moet zeggen....wat we zagen tijdens E3 zag er niet gek uit. Voor het eerst in jaren kan ik zeggen dat ik deze CoD niet gelijk zal afschrijven. :)

20. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik snap de commotie niet helemaal. Bijna elke multiplatform wordt wel tegengehouden door de mindere. Tenzij de maker moeite doet om de versies zo goed mogelijk op een respectievelijke console te krijgen. Verschillen zullen vooral merkbaar blijven bij exclusives, waarbij niet gelet hoeft te worden op een andere console.

Deel Deze Pagina