Voor dit jaar alleen al Forza horizon 2 waar ik erg naar uitkijk en misschien sunset overdrive, en duidelijke zaak HALO Mcc
Same here. Forza Horizon en Halo MCC worden ook mijn games voor de rest van dit jaar. Verder zijn er wel heel wat interessante titels op komst en worden de eerste budgetbak toppers ook al weer gereleased (zoals Destiny, Assassin's Creed, Hardline, Call of Duty zijn best leuk als ze eenmaal €20,- zijn).
Wow, Playstation TV is wel echt overpriced zeg. Of mis ik iets? Edit: o wacht, je kunt ook PSX games spelen? Nice!
Ps tv ga ik ook kopen om beneden aan te sluiten. Ik wilde hem eigenlijk kopen voor alleen de streaming mogelijkheid, maar bedenk me nu dat ik dan ook al mijn gedownloaden ps+ vita games kan spelen, ook zonder dat ik een PS vita heb?Dan zit ik alleen te twijfelen of ik eerst ps tv moet kopen of een ps vita.
Vita. Niet alle Vita games zullen werken via PS TV. En voor die prijs heb je bijna een Vita; de echte toppers zul je niet kunnen spelen omdat die gebruik maken van de functies van de Vita.
Nah. Sowieso ziet een racer er al snel mooi uit. Zoals ik laatst in een andere thread zei. De mooiste games imo zijn Infamous, Ryse, The Order en Quantum Break.
je kan van NFS Rivals op de PS4 ook onzettend mooie gifjes maken inderdaad. Het ene moment ziet het er fenomenaal uit met allerlei weereffecten en het andere moment is het suf en saai en vlak maar dit ziet er wel lekker slick uit, mooi realistische belichting ook
Die gif van Driveclub is wel pretty gestoord. Echt prachtig realistisch weer. Ik kan me echter ook footage herinneren waar het er allemaal lang niet zo indrukwekkend uit ziet. Maar regen is top notch.