Pfff, doe niet zo serieus man. Tis maar voor de lolz. Haha, die Jap links wilt niet herkenbaar inbeeld, schaamt zich kapot.
Eigenlijk past dat er helemaal niet mooi bij. Het is toch wel zorgwekkend dat een bedrijf de rechten om met een product te adverteren opkoopt. Hier het hele verhaal: http://www.eurogamer.net/articles/2014-09-09-sony-destiny-playstation-4 Ik vind het een vorm van consumentenmisleiding. Op deze manier laat je consumenten denken dat een spel alleen maar uit is op de PS4 wat uiteraard niet waar is.
Reclames op TV niet andere soort van Marketing wel. Dat bedoeld Kevf denk ik. MS mocht helemaal niks doen met Destiny. Is gewoon zoals het is in 2014. Of we het leuk vinden of niet. Kunnen er niet veel aan doen.
Vind het dan wel grappig dat MS dan net huilie huilie doet, terwijl ze zelf met Tomb Raider veel erger bezig zijn imo...en daar hoor je Sony niet over zeiken.
MS doet toch geen "huilie hullie"? Eurogamer maakt er een artikel over? Wel een raar artikel btw. Is het een column of een interview? Vind het niet echt duidelijk. Sony en Activision doen maar. In deze tijd leven we. Dat ze echt alle marketing vastleggen voor PS4 is wel iets nieuws. Maar ja dat zal ook wel de toekomst worden. Kan me daar niet zo druk om maken eigenlijk. Ondertussen lekker van Destiny aan het genieten.
Dat is juist het idee dat mensen denken dat de game alleen verkrijgbaar is op de PS4, en het helpt, Destiny verkoopt als een gek en het zal zeer waarschijnlijk zijn dat de game ook behoorlijk beter verkoopt op de PS4 dan Xbox. MS heeft niets anders gedaan met een CoD of Fifa 14 etc. Dit is de gamewereld, game is gewoon speelbaar op beide consoles en een normale gamer weet dat gewoon. Enkel de moeders en de vaders niet en dat wilt Sony hebben. Beide bedrijven doen het.
Zoals ik zei gaat het artikel en de reactie van Kevf meer om Sony die echt alles heeft opgekocht mbt marketing. Dat is wel nieuw.
....heb je de advertentie wel gelezen? Ja, ze doen huilie huilie. Heeft verder niks mee te maken dat Eurogamer er een artikel over maakt. Duh, PS4 heeft ook 2 keer zoveel consoles verkocht tegenover Xbone, dus logisch.
Was gewoon een grapje man. Die de meeste mensen wel konden waarderen. Een van de vele die over en weer gaan.