Ja doei zo kun je wel blijven zoeken.. Ds3 is nooit stuk gegaan bij mij, tuurlijk het kan altijd gebeuren. Je console kan immers ook defect gaan...
mijn controllers redden de 8 uur al lang niet meer. Ik vraag me ook af af dat laadstation van Sony wel echt zo slim is om de stroom echt te onderbreken als hij vol is (de led van de controller gaat dan iig wel uit) , heb namelijk het idee dat de batterijduur best nog wat achteruit gegaan is nou zijn die controllers inmiddels ook al bijna weer een jaar oud, maar toch
Inderdaad. Ik ben op een gegeven moment ook maar overgestapt op de wired controller die ik voor m'n pc heb.
Denk dat ik het maar hier plaats..... Toch altijd mooi he die MisterX, althans ik neem aan dat dit hem is, lol. Hoef denk ik niet te zeggen dat dit 100% korreltje zout materiaal is: insiderX @parasite76 · 8h8 hours ago They knew this was going to happen. That's why they have a five year duration instead of ten. insiderX @parasite76 · 8h8 hours ago One huge rendering effect will be ready to show e3 2015! The holy grail. insiderX @parasite76 · 8h8 hours ago I'm getting a ton of feedback today from multiple sources. Its like my inbox exploded. insiderX @parasite76 · 8h8 hours ago And that smile is what happens when you see what using esram and move engines is all about. insiderX @parasite76 · 9h9 hours ago I'm being told Witcher developers very recently had a "OH s***" moment with new Xbox sdk. Of course NDA is the name of the game. insiderX @parasite76 · 9h9 hours ago 1080p 30fps GTA V right now with just extensions 11.3 utilization could push it higher or give 4XMSAA. Don't believe me that's fine. insiderX @parasite76 · 9h9 hours ago Had bungie received 11.3 early enough we wouldn't of had parity. insiderX @parasite76 · 9h9 hours ago Destiny was not given 11.3 sdk, Microsoft engineers came a retooled esram themselves with some quick extensions. 11.3 was in final test. insiderX @parasite76 · 9h9 hours ago There is a lot more than that Tim. Major change in esram utilization, tiled resources, dx12 extensions and jump in bandwidth to start. insiderX @parasite76 · 21h21 hours ago Why pick the name Anna? I know why.
Nogal logisch dat ze na een jaar meer uit een console kunnen halen....dat is niks nieuws, en geld voor elke console.
Hahah ik vind het gewoon grappig. Hij beweert veel dingen en zegt dan ''Don't believe me...it's fine.'' Het maakt me dan wel lichtelijk benieuwd naar bepaalde dingen. GTA V bijvoorbeeld. Maar denk dat veel gewoon gefabriceerd is door hem zelf, lol.
Honestly i dont give a sh*t anymore. ik speel mijn games en klaar. Al dat bitching around om graphics en performance. You win some, you lose some.
T gaat denk ik ook gewoon erom dat je eigenlijk een console hebt die voor eerst een mindere, nu dezelfde, prijs betere prestaties levert toch
Zo'n Steambox had ik best interessant gevonden. Maar de prijs is niet echt van de console markt, althans een concurrent voor de PS4 en Xbox One. Daarnaast twijfel ik er ook aan of de gebruiksvriendelijkheid wel net zo goed is en dan vooral in multi-player (party chat etc). Ik had wel gelezen dat de prijzen van de verschillende Steamboxen heel verschillend gaan zijn.
Nee, je speelt gewoon PC spellen af. Het is gewoon een PC met een ander OS. Iedere fabrikant kan zijn eigen steambox uitbrengen met andere specs, bij een console gaat het er juist om dat die specs voor iederen vast staan.
Ik snap je punt, maar de box richt zich wel op de console markt dat het nu niet een standaard console is, tsja dat is dan jammer.