Of, je neemt het gemiddelde van de reviews ipv 1 single (lage) score. Er zijn ook sites die de game een goede score geven namelijk. Zoals altijd; een review is en blijft de mening van 1 persoon. Dankzij de Plusversie kan iedereen het zelf gaan testen, en een eigen mening vormen over deze game. Ik hoop dat meer games met een Plusversie komen. Als ze echt achter hun product staan, moeten ze daar ook niet bang voor zijn.
Nah, dat is wel zo. In de PS2/Xbox generatie was GT nog koning. Maar in de PS3/360 generatie is Polyphony toch een beetje aan zijn eigen ambitie (of werkwijze) ten onder gegaan. Terwijl Bizarre Creations en Turn 10 met een goede frequentie gewoon top games afleverden werd GT5 maar uitgesteld en uitgesteld en toen het eindelijk uitkwam zat de basis nog wel als vanouds goed in elkaar maar zakte het geheel door de waardeloze structuur en wisselende kwaliteit van de assets gewoon een beetje door het ijs..
Ach, iedereen loopt nu te bitchen over prestaties en weet ik veel allemaal wat. Maar uiteindelijk boeit niemand dat straks meer en kies je gewoon voor de games en beleving. Een vette exclusive of misschien wel Gears of War besluit je dan om naast je PS4 een X1 te kopen en dan ga je gewoon genieten zonder te letten hoeveel beter de PS4 wel niet is... gezeik! Geniet gewoon!
Ligt het een beetje aan mij of zijn tot nu toe de must-haves vooral de 3rd party games? Of je nu als PS4 bezitter naar X1 exclusives kijkt, of als X1 bezitter naar de PS4 exclusives,.. Ik word er niet super hyped van om nu al een tweede console te halen. De games waar ik vooral naar uit kijk zijn eigenlijk allemaal games die op beide beschikbaar zijn :/ Het is tijd voor beide om met de Gears of War's en Uncharted's te komen inderdaad. Iets wat net zo vet is als de eerste Gears destijds was op de 360 zou ik zo een X1 voor halen.
Maar dan zou de Wii U dé console zijn van deze generatie. Die heeft echt een aantal parels, maar die verkopen alleen voor geen meter (Pikmin 3, Wonderful 101, Bayonetta 2 [hier binnenkort uit]).
Die ps4 komt er ooit weleens... maar voor mij zijn er momenteel nog geen exclusives die ik echt moet hebben, LBP3 is wel erg tof maar niet dé reden om een PS4 te halen. De Uncharted serie ligt mij vreemd genoeg niet (Tomb Raider vond ik geniaal...) en mis voor nu echt een God of War of een Jack & Dexter.
Wacht zelf ook op een reden idd. Planetside 2 lijkt me cool. Maar daar hoor je niks meer over, en om een console te halen voor een F2P game gaat me wat te ver. Had interesse in The Order maar naast mooie graphics lijkt het imo niet veel bijzonders te gaan worden. Lijkt veel op Gears qua actie en gameplay en heb niet veel met Gears ook. Last of Us is cool maar die heb ik al gespeeld op de PS3. Het is wachten op Uncharted denk ik. Maar dan zijn we zeker een jaar verder.
Uncharted lijkt inderdaad pas de eerste 1st party killer app te worden. Planetside 2 mogen ze wat mij betreft straks lekker steken waar de zon niet schijnt. Dat was een jaar geleden een game geweest die ik heel graag had gespeeld maar het duurt allemaal zo lang en inmiddels is Destiny er al en komen er genoeg AAA games in de komende maanden om enthousiast over te raken Planetside hebben ze veel te vroeg over geroepen dat hij gaat komen en vervolgens geen kut laten zien om de lineup maar wat op te vullen met zogenaamde 'coming soon' ecclusives. Maar dat word gewoon 2015..
Bloodborne kan ook wel een goede game worden. Maar is toch wel een niche game. Heb zelf helemaal niks met Dark Souls etc. Vind het allemaal maar te eng. Btw waar is Deep Down eigenlijk?
Als ik eerst voor de X1 was gegaan was Bloodborne voor mij idd wel een reden geweest om een Ps4 te halen, maar ik ben dan ook een enorme Souls fan Deep Down volg ik niet meer sinds dat F2P verhaal ter sprake van, geen idee wat dat nu gaat worden Het word in ieder geval niet wat die geweldige trailer ons voorspiegelde Ik wou gewoon een soort Dragon's Dogma met belachelijk mooie graphics, hoe moeilijk is dat nou
Mooi onderbouwd van jou ook weer. Dude heeft gelijk. Gran Turismo begon magistraal op PS1 en op PS2 ook nog. Op PS3 ging het behoorlijk mis en werd al vrij gauw keihard ingehaald en verslagen door de Forza games. Als we naar shooters kijken wordt het Halo vs Killzone. Tja,...nuff said. Dude heeft gewoon gelijk met dit, simpel zat.
Hoezo is halo VS kilzone nou weer nuff said. Is echt hartstikke subjectief. Ken mensen die KZ veel beter vinden. De deel van de guns bijv
Zo zie ik het he. Ik ben het gewoon eens met die dude. Ik ga echt niet elke freaking keer zeggen ''ik vind dat Xbox de beste shooters heeft.'' aangezien ik het zelf zeg is het duidelijk dat het ook mijn mening is.
Nee je zegt dude heeft gelijk. Dat is wel echt dat het zo is. Dat is niet geformuleerd alsof het joiw mening is
En daarom blijven het meningen, ik heb destijds erg genoten van Killzone 2 maar vind het echt niet beter dan Halo, maar kwa stijltje en setting verschillen de games ook enorm.
Ik vind het vooralsnog maar een hele flauwe nieuwe generatie. Ook voor volgend jaar qua games. Wat mij betreft springt alleen MGS er voor mij uit. Voelt meer als een halve stap vooruit allemaal.