Ach, ook al heb ik een Playstation, ik vind Forza ook beter dan Gran Turismo hoor. GT zit vast, gaat niet mee, en blijft hetzelfde trucje steeds maar toepassen zonder verbeteringen. Forza is meer racen, GT is meer rijden imo.
Pff 0x NBA en 0x Project Sparks voor de Xboner verkocht. Fifa sinds de release 15keer en Forza 10 ofzo. Koopt iedereen die games dan echt digitaal in de US marketplace?
Ook, en al die gamekey sites. Ik ga geen 60 of 70 euro meer neerleggen voor games. Misschien hooguit voor Halo of Gears...
Niet iedereen maar merk wel dat veel mensen nu de stap gemaakt hebben naar digitaal. 5 vrienden van mij waren voor de One echt disc only en nu allemaal digitaal. Kut voor de gaming winkels dat wel.
Die games, op de exclusives na, verkopen op de PS4 anders wel... En ja ze kosten nu ook 59,99. Betaal ik er zelf ook niet voor (personeelskorting) en anders kijk ik op BG.
Dit is echt een belediging voor de Halo Franchise. Halo is gewoon beter, completer, meer gebalanceerd en populairder dan welke PS shooter franchise dan ook.
En nog steeds is dit altijd een mening.. jij vind dat. Het staat nergens vast dat dit daadwerkelijk zo is. Toch niet heel moeilijk te begrijpen lijkt me.
Gelijk? waarmee? en sinds wanneer spreken verkopen voor zich? met jouw redenatie kunnen we dan ook stellen dat de PS4 beter is dan de X1 immers de verkopen spreken voor zich.. Oeps..