1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

1. Dribble

Dribble Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Het gemiddelde van gamerankings KZ 2 vs Halo: Reach (90,65% vs 91,79%) en KZ 3 vs Halo 4 (86,38% vs 87,61%) en jij baseert domweg dat Halo 'gewoon' beter is...? Het is jammer dat Killzone: Shadow Fall niet een hele spectaculaire game is geworden, maar om zo makkelijk te oordelen over beide franchises vind ik veel te kort door de bocht.

2. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    /Mod ik heb je quote met de tweet weg gehaald en vervangen door de tweet zonder quotes. We hebben momenteel nog steeds een bug waarbij de layout van het forum stuk gaat door een quote met een tweet erin. - Flavour

@Lijpe Mocro

En zo hoort het.:thumbs:

Kut Ubi. Gelukkig heb ik weinig met hun games.
    De laatste 2 Raymannetjes waren vet, en Black Flag is ook de enige leuke AC voor mij...hoop dat ze met the Division iets leuks neerzetten, maar ben Watchdogs nog niet vergeten; wait en see.

Gast jank niet zo dom.
    Ik vind Halo persoonlijk ook 10000 keer beter dan Killzone, maar smaken verschillen.
    Er zijn er zat die Killzone vet vinden, en ook meer dan genoeg die Halo niks vinden.

He, Persona is speeecial.:D

Laatst bewerkt door een moderator: 11 okt 2014
  3. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Dus CoD is beter dan Halo?

4. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
  5. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    ...

Laatst bewerkt: 11 okt 2014
  6. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik kom net van de First Look 2014 vandaan en heb vanochtend in alle rust(zonder de drukte) Bloodborne, The Order, The evil Within en SO gespeeld. Evil Within was op X1 en ook AC unity op X1 gezien.

Bloodborne was gewoon wat ook bij Gamescom was en die recente Gamersyde video's. Absoluut heel erg Dark Soulsy maar sneller. Grafisch absoluut mooi maar vind het weer erg jammer dat de omgevingen nogal statisch zijn. Ook de animaties zijn absoluut niet van het graphics niveau en dat viel mij echt op. En we zitten in 2014, straks 2015 en vijanden zakken nog steeds deels door een trap in hun sterf animatie? Come on now.

Maar wel een hele toffe sfeer wat echt nogal op Jack the Ripper maar ook Dracula doet denken. Toffe muziek ook en de wapperende kleding is gewoon echt mooi om te zien. Ben er zelf lang niet zo hyped over als vele anderen...maar wanneer ik de PS4 in huis haal, dan deze game ook.

Er moet iets.mis geweest zijn met de controller ofzo, want in The Order ging het helemaal mis. Het poppetje deed totaal niet wat ik wilde. Maar twee dudes die voor mij stonden eerst hoorde ik ook zeggen dat de game zichzelf speelt. ...dus dat moet eigenlijk wel de controller zijn geweest. Hoewel het in het begin effe werkte en toen kon ik gewoon lopen, cover nemen en schieten. Gewoon te kort en goed kunnen spelen zonder gekkigheden om erover te kunnen oordelen.

Sunset Overdrive echt nog geen 5 minuten kunnen spelen. Oogt mooi maar niet dat ik van mijn stoel werd geblazen. Movement is ok maar vond het te sloom. Ik mistte hier echt een sprint mogelijkheid. De wapens waren wel tof en echt Insomniac. Het gaat vast niet gebeuren, maar een demo zou heeeeeeel welkom zijn want ik weet het echt niet met deze.

AC Unity op X1 oogde mooi. Veel mensen op straat, hele nice drawdistance maar ook stotteringen soms die echt best erg waren. Ubi dude die ik erover vroeg zei dat het een oude build was en zal.allemaal goed zitten in de full. Twee collega's hebben de game gespeeld en ze zeiden dat vooral de combat beter was. Veel meer uitdaging en vijanden wachten niet meer hun beurt af.

The evil Within was de Cruelest Intentions chapter. Echt een creepy sfeertje, schieten en controls.voelen goed aan behalve het richten. Dat was echt effe wennen. Als ik een korte impressie zouden moeten geven van wat TeW lijkt te zijn.....iets wat Resident Evil al jaren had moeten zijn.

Ik ben niet van de indie games maar er was eentje die mij echt wist te.verrassen en hij komt naar X1, PS4, Wii U en PC begin 2015. Een game die qua gameplay op Metal.Slug lijkt met een hele toffe mafia en comjc book stijl. Game heet Guns, gore and Canolli.

Laatst bewerkt: 11 okt 2014
  7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Wat is er met deze game aan de hand?
    Die drops zijn insane en er gebeurd eigenlijk niks op het scherm.

8. mitchdylan

mitchdylan Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    viel me inderdaad erg op tijdens het spelen. Die cutscenes lopen voor geen meter. Ingame daarentegen loopt het naar mijn idee wel gewoon goed

9. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Hehe dat spel Guns, Gore & Canolli erg tof!!! :D Beetje Charlie Murder style hopelijk ook met co-op erin!

10. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Co-op zit erin man. 2 player. Ik speelde samen met mijn collega en het is echt heel tof. Je moet ook samenwerken, want de game is echt niet makkelijk.

Excess-Denied vindt dit leuk.
  11. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Doet mij qua look juist aan sc
    hoot many robots denken.

12. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.724
  13. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Er stond eerst hipster

14. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.724
    Hipster, politiek correct. Het gaat erom dat ze de game een lagere score geven omdat hij "oversexualized" is. :lol:

Laatst bewerkt: 13 okt 2014
  15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik vind dat je de game daar niet op af mag rekenen maar ik vond dat eerlijk gezegd in deel 1 ook een beetje awkward. Het is soms een beetje alsof het door een 13 jarige puber is bedacht. Hoe awesome de game verder ook is qua design , combat en alles

16. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.724
    Uiteraard. Maar voor de rest noemt hij het een geweldige game, maar het enige minpunt is in zijn ogen de "oversexualization". Dat lijkt mij toch niet 2,5 punt waard.

Niet dat reviewscores alles zeggen uiteraard, al helemaal niet van Polygon na hun SimCity geneuzel en het aannemen van geld van Microsoft. :lol:

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Nee 2,5 punt is het zeker niet waard want het is een kwestie van smaak. Het maakt de game niet minder goed gemaakt en er zullen ongetwijfeld mensen vinden die de game er juist beter om vinden en vinden dat het bij de stijl van de game en de characters hoort en dus bijdraagt aan de identiteit van de game (ik dus niet , van mij mag het wel zonder crotchshots om de 2 seconden :+ Zou de game imho niet minder maken)

Polygon is eigenlijk hoe fucked up het mag klinken nog beter voorspelbaar dan de overige review sites, van Polygon weet je tenminste in wiens achterzak ze zitten. Bij de andere sites verschilt dat van week tot week :+

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat vind ik ook altijd apart dat mensen zeggen dat ze MS based zijn. Ze hebben altijd rare cijfers. Ze gaven zelfs Forza Horizon 2 een lage score. Ten opzichte van alle andere sites.
    Ze doen het gewoon omdat ze dan aandacht krijgen.

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Nu misschien, en om wat geloofwaardigheid proberen te krijgen

ik volg ze al een tijd niet meer, maar de 'sponsoring' door MS was volgens mij niet op meerdere manieren te interpreteren. Ze schreven gewoon advertorials :+

Niet dat ze daar uniek in zijn ofzo, de hele games journalistiek klopt van geen kant. Al moet ik zeggen dat het me wel mee viel dat Destiny niet overal standaard een 9 kreeg (zou het wat mij betreft wel verdienen btw, hoe veel er ook nog op aan te merken is) dus misschien is er weer wat hoop op objectieve reviews in de toekomst

20. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.724
    Het grappigste is eigenlijk nog dat de character Bayonetta door een vrouw designed is, waar iedereen natuurlijk een team van mannelijke viezeriken verwacht. :+

Deel Deze Pagina