Ja damn, wat was dat een vette game zeg. Ik heb die omdat ik twijfelde pas gekocht toen de game een 10tje was bij Zavvi, maar als er een demo van was geweest had ik de game echt meteen day 1 gehaald. Ik mis demo's.
Yep, duidelijke framedrops. Ik merkte ze ook gigantisch op gisteren. Het is gewoon scherper en mooier en dat is het. Gta is nog niet uit, maar weet vrijwel zeker dat die qua verbeteringen veel meer te bieden zal hebben. Auto's rijden exact hetzelfde en alles is gewoon onveranderd. Komen ze gvd nu met een free to play SD waar volgens mij geen hond op zit te wachten. Kom gewoon met een echt vervolg. Waren SD's sales zo slecht dan of waren Square's verwachtingen insane hoog?
Benieuwd hoeveel Rockstar weer gaat verkopen. Wat is tot op heden de meest verkochte game op One/PS4?
PS4: Destiny 3.25 miljoen Xbox One: Titanfall 2.17 miljoen Destiny gaat die nooit inhalen, iedereen heeft nu toch wel GTA V gespeeld op last-gen . Ook totaal geen game om nog een keer 50 uur in te steken en nog een keer dezelfde missies te doen imo.
Persoonlijk zou ik GTA V wel nog in 'next-gen' willen spelen doordat de game gewoon echt een enorme fun factor heeft, het verhaal is ook redelijk goed en de missies leuk, multi-player racen is gewoon hilarisch vooral met 16 man tegelijk i.t.t. Destiny die ik echt na denk ik 25 uur al helemaal zat was. In mijn ogen één van de saaiste spellen in jaren... echt miskoop ook. Heb hem even bij een vriend zitten spelen op zijn One, ja het is mooier maar het blijft precies dezelfde game. GTA V ook alleen die is dan nog echt fun om te spelen. Maargoed ik heb het hier over smaak he...
Ik ook, ik zat er zelfs over te denken om hem nogmaals van begin tot eind te gaan spelen. Er is zoveel meer te doen in een game als GTA dan in Destiny. Maar smaken verschillen dus.
Heb GTA toch minder gespeeld dan ik gedacht had. Na de story, auto's verzamelen, side missions en wat klieren was ik er wel klaar mee. Denk max 30 uur ofzo. Prima game daar niet van. Maar heb de game voor mij gevoel net gespeeld dat ik een next gen versie niet ga halen. Misschien later een keer als de kriebel voor een nieuwe GTA weer begint.
Zo'n 100 uur gespeeld, voor een game is dat voor mij echt veel, voor een GTA-game weinig. Maar koop hem wel meteen weer.
Ik heb hem misschien 30 uur gespeeld maar ga hem wel weer kopen. Wil die wereld ook op nextgen beleven En heb hem dus ook niet zoveel gespeeld dat ik hem zat was
Ik heb hem last gen overgeslagen en gewacht tot die op next gen uit komt. Ik kan dus niet wachten tot die komt. Mag toch hopen dat het online nu ook goed gaat Sent from my iPhone using Tapatalk
Ik heb hem wel helemaal uitgespeeld op de PS3, en ook aardig wat GTA Online gedaan tot level ~50. Ik wacht wel even totdat die 30 euro is, dan wil ik hem wel aanschaffen. Nu is het nog maar een jaar geleden dat ik hem heb gespeeld, meestal vergeet ik games na een jaar of 2 .
ik heb GTA V al veels te veel gespeeld rank 120 ofzo online en story op 80-90% gehaald ofzo. Vond het al mooi genoeg en hoef die beleving niet opnieuw
Ik vond GTA eigenlijk best tegenvallen, tuurlijk er was veel te doen maar ik was er op een gegeven moment eigenlijk wel klaar mee na de story. En ook daar had ik op een gegeven moment zoiets van schiet eens op met dat einde.
Dat is hoog . Ik vond de online modus maar wat... saai, denk ik. Vond online in RDR bijvoorbeeld wel heel leuk. Misschien dat de heists het goed kunnen maken, als die ooit nog komen. Is het al bevestigd dat deze wel meteen bij de next gen versies zitten?
Ik heb juist heel de story mode gespeeld, vond het juist een leuk verhaal met mooie character ontwikkelingen. Met heel veel plezier gespeeld.