X1 rolt een nieuwe update uit: DLNA, MKV, quick launch, vinden van je controller etc. http://www.eurogamer.net/articles/2014-10-16-microsoft-rolls-out-xbox-one-october-system-update PSN was afgelopen maandag weeeeer down voor onderhoud en lag er gisteren ook uit in grote delen van de wereld. Ondertussen bij Sony: Sony moet imo echt aan de bak. Te traag, te buggy en het mist essentiële functies zoals het kunnen pauzeren van je downloads. Van de beloofde functies zoals het overnemen van je games en pause and resume hoor je al helemaal niks meer <_<
Ja, ben benieuwd welke functionaliteiten er nog meer bij zitten (de lijst was nog niet definitief). Echt geen idee wanneer we share play en suspend/resume kunnen verwachten. De PSN-problemen zijn wel een kwalijke zaak, ja. In ander nieuws... http://www.vg247.com/2014/10/17/ps4-outsold-xbox-one-npd-september-2014-destiny/
Dat is geen verassing met Destiny. Wel apart om te zien dat Destiny qua fysieke copies beter verkocht op de Xbox. Maar ook wel logisch want Destiny bundels van PS4 tellen niet en digitale sales van beide ook niet. Eigenlijk zijn die nummers altijd best een rotzooi. Doordat de helft niet wordt geteld.
Betreft dat hele Unity gebeuren. http://unionvgf.com/index.php?threa...ps-on-xbox1-and-ps4.10139/page-10#post-257035
Ubisoft had dan gewoon zn smoel moeten houden met "to avoid discussions".. Gewoon dom dat ze dat zo zeggen
Het is wel waar, je legt 6 tientjes neer en je krijgt vaak niet wat je zou moeten krijgen. En het is toch ook wel zo dat Microsoft het vaak beter voorelkaar heeft, zeker qua dedicated servers. En EA is gewoon verschrikkelijk kut!
Nou het ligt er op de PS4 vaker uit dan op de Xbox hoor. Laatst lag het weer uit (zelfs de app) en voor de Xbox niks aan de hand. Xbox One exclusive games zijn heerlijk stabiel.
Ja PS network was dom laatste weken. Nu alles weer retesnel. Maar de games die verkopen zijn elk jaar hetzefde. Komt er een vette new IP uit roept het meerendeel "leuke game voor uit de budgetbak"... Komt een ac8, cod14 of fifa 38 haalt iedereen het direct. Dus devs durven nu minder. Laatste jaren op last gen zag je veel meer hardcore games naar de cod kant gaan, dead space, resident Evil, halo en Gears or War om maar een paar te noemen. Datzelfde zie je nu. Een nieuwe IP als watchdogs of Destiny verkoopt alleen door de hype maar blijkt daarna matig te zijn. Een dikke nieuwe IP zoals Alien koopt weer niemand. Waar zijn de Gears of Wars en Uncharted van deze gen
Destiny word nog wel wat hoor, content bij launch was niet super. Maar de basis staat als een huis. Ik denk dat dat echt wel een blijvertje is
Ik kreeg bij Destiny een beetje hetzelfde gevoel als bij de eerste Assassin's Creed. Basis is prima, alleen ontbreekt content die dan weer opgevuld wordt door 'filler'. Net zoals het magere aantal van 9 missions in AC1 opgevuld werden met repetitieve side missions (die verplicht waren), wordt Destiny opgevuld met kunstmagie limieten en random drops. Ik heb het idee dat Destiny 2 een top game wordt. De game is niet slecht, het mist alleen kwantiteit.
ik vind dat geen slechte vergelijking. Destiny mist variatie in de strikes en end game content. En het verhaal is erg mager. En er is geen enkele in game clan support, wat echt raar is voor zo'n 'sociale' game maar de wereld en het concept en de basis van de gameplay zijn gewoon heel, heel erg goed vooral de feel van de combat is gewoon echt top, Bungie is wat dat betreft nog steeds een echte top developer Ben heel benieuwd naar hoe ze het nu uit gaan bouwen qua DLC. Nu doe je eigenlijk teveel hetzelfde je doet elke dag een story missie die je kent en wekelijks doe je wat strikes die je tientallen keren gedaan hebt en dan 1 of 2 keer de raid en dan hopen dat je character door kan groeien dat moet beter en gevarieerder maar ik blijf het leuk vinden omdat de gameplay gewoon top is Kan niet wachten op de DLC